فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت ۲ کارگر در هفت تپه و رشت

یکشنبه, 11ام اردیبهشت, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۲ کارگر در هفت تپه واقع در شهرستان شوش و رشت طی حوادثی جداگانه دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، یک کارگر پیمانکاری در مجتمع نیشکر هفت تپه حین جوشکاری از ارتفاع سقوط کرده و به شدت مصدوم شد.

در این گزارش هویت این کارگر رضا حسینی عنوان شده است.

از قرار معلوم نیروهای عملیات پس از حضور در محل، کارگر مذکور را که از ارتفاع ۸ متری سقوط کرده و دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود، به بیمارستان مافی شوش انتقال دادند.

 رشت؛ سقوط یک کارگر در چاه آسانسور

به گزارش صدا و سیما، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، نگهبان برج گلسار رشت طی حادثه‌ای در چاه آسانسور سقوط کرده و دچار مصدومیت شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این خصوص گفت : نگهبان ۳۵ ساله برج گلسار رشت بر اثر سقوط درون چاهک آسانسور از ناحیه سر و کمر آسیب دیده و به کمک نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

شهرام مومنی افزود: ۳ آتش نشان با یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت کارگر مذکور را از چاه آسانسور خارج کرده و به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.