فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت یک کارگر در گرمسار

دوشنبه, 12ام اردیبهشت, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، یک کارگر در شهرستان گرمسار طی حادثه‌ای دچار مصدومیت شد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، سخنگوی اورژانس کشور از قطع عضو یک کارگر در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار خبر داد.

مجتبی خالدی، درباره جزییات این حادثه گفت: صبح امروز دست یک جوان حدود سی‌ساله در حین کار در شهرک صنعتی ایوانکی از ناحیه بازو به زیر دستگاه می‌رود و دچار حادثه می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه به دلیل شرایط جوی امکان پرواز به سمت سمنان نبود توسط هماهنگی که از سوی وزارت بهداشت انجام شد مصدوم به فرودگاه ایوانکی منتقل و از آنجا با اورژانس هوایی تهران برای درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه در مجموع ۴۰ دقیقه زمان انتقال این بیمار به طول انجامید، تصریح کرد: زمانی که برای پیوند عضو لازم است بین ۴ تا ۶ ساعت است. امیدواریم اقداماتی که در ادامه در مراکز درمانی انجام می‌شود شرایط دست به گونه‌ای باشد که امکان پیوند عضو وجود داشته باشد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.