بازداشت یک فعال صنفی معلمان همزمان با آزادی ۲ تن دیگر

جمعه, 23ام اردیبهشت, 1401
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت، فریبا معینی فعال صنفی معلمان در استان اصفهان، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود واقع در نجف آباد بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. صفر رمضانی و احسان اسدی دو فعال صنفی لنگرود نیز لحظاتی پیش آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، بامداد امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، فریبا معینی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، بازداشت خانم معینی در منزل شخصی وی واقع در شهرستان نجف آباد صورت گرفته است.

همزمان، صفر رمضانی و احسان اسدی که روز گذشته در ارتباط با تجمع معلمان در لنگرود بازداشت شده بودند، لحظاتی پیش آزاد شدند.

فریبا معینی دبیر ادبیات با سابقه ۳۱ سال تدریس، عضو هیات اجرایی شعبه نجف آباد و همچنین صفر رمضانی و احسان اسدی از فعالین صنفی معلمان در لنگرود هستند.

روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، در پی فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته کشور در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ادارات آموزش و پروش بسیاری از شهرها دست به تجمع زدند. در برخی شهرها جو شدید امنیتی حاکم شد و با بازداشت گسترده معلمان و دیگر حاضرین در تجمعات همراه بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.