اهواز؛ جلسه دادگاه سه فعال صنفی معلمان برگزار شد

یکشنبه, 25ام اردیبهشت, 1401
اندازه قلم متن

 

 

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پیروز نامی، علی کروشات و فرنگیس نسیم‌پور اعضای هیئت مدیره کانون صنفی معلمان خوزستان در شعبه ۲ دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از کانال اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پیروز نامی، علی کروشات و فرنگیس نسیم‌پور اعضای هیئت مدیره کانون صنفی معلمان خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش این جلسه در شعبه ۲ دادگاه انقلاب اهواز به ریاست قاضی مهدی شاهین از بابت اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام، عضویت در گروههای معاند نظام و اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت داخلی” برگزار شد.

این جلسه با حضور مصطفی نیلی، وکیل مدافع این شهروندان برگزار شده و جمعی از همکاران و فعالان صنفی استان آنها را تا دادگاه همراهی کردند.

علی کروشات و پیروز نامی پیشتر نیز سابقه بازداشت به دلیل فعالیت های خود را داشته‌اند. آنان در جریان تحصن سراسری معلمان در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه سال ۹۷، توسط نهادهای امنیتی استان خوزستان بازداشت شد و پس از مدتی با تودیع قرار وثیقه آزاد شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.