یک انتصاب در سازمان حفاظت محیط زیست

شنبه, 31ام اردیبهشت, 1401
اندازه قلم متن

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی رضا انجم شعاع را به عنوان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا در حکم علی سلاجقه خطاب به شعاع آمده است: «با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب عالی به سمت «معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی”، “مردم داری”، “پاکدستی و فسادستیزی”، “قانون مداری”، “مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی” و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیق آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، رضا انجم شعاع دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی و دکتری مدیریت استراتژیک است. 

وی سابقه ۱۹ ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل دارد و جانباز ۵۵ درصد جنگ تحمیلی است.

از جمله مسوولیت های اجرایی انجم شعاع می‌توان به ۱۱ سال حضور در معاونت‌های مختلف وزارت نیرو، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسکن و شهرسازی، جانشین معاون برنامه ریزی و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، سرپرست استانداری گلستان، معاون عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان، مدیرکل دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان جنگلها و مراتع کشور و مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان اشاره کرد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.