خودسوزی یک کارگر شرکت دخانیات گلستان پس از معرفی به کمیته انضباطی

یکشنبه, 1ام خرداد, 1401
اندازه قلم متن

یکی از رانندگان فصلی شرکت دخانیات گلستان، صبح روز یکشنبه اول خرداد اقدام به خودسوزی کرده و در حال حاضر در بخش سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان بستری شده است.

رسانه‌های ایران نام این راننده را حمید شاهینی، ۵۲ ساله، دارای دو فرزند و با ۲۰ سال سابقه کار اعلام کرده و نوشته‌اند که وی پس از توبیخ و معرفی به کمیته انضباطی شرکت دخانیات خودسوزی کرده است.

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان در توضیح رویداد گفته آقای شاهینی اخیرا بر اثر حادثه‌ای که در روزهای گذشته برای وی در محل ورودی شرکت اتفاق افتاد و خودرویش به ستون بیرونی پارکینگ برخورد کرد، توبیخ و به کمیته انضباطی معرفی شد. 

وی ادامه داده است: در آن حادثه‌ آقای شاهینی بر اثر افتادن چرخ عقب خودرو در جوی آب و برخورد سرش به قسمت جلوی خودرو بیهوش شد اما از قرار معلوم حادثه ازسوی مسئولان شرکت عمدی برداشت شده بود.

این همکار آقای شاهینی با بیان اینکه وی بر اثر این حادثه چند روز در بیمارستان بستری بود تا اینکه امروز صبح (یکم خرداد ماه) به محل کار خود آمد، افزود: وی به محض ورود متوجه شد نه تنها کسی از شرکت جویای احوال وی نبوده بلکه بابت حادثه دو سه روز پیش به کمیته انضباطی معرفی شده است. این موضوع باعث نارحتی وی شد که درنهایت با ریختن بنزین روی خود اقدام به خودکشی کرد.

 مهران یونسی مدیر مجتمع دخانیات استان گلستان خودسوزی این کارگر را تایید کرده و اما به ایلنا گفته که وی به «دلایل نامعلومی» خودسوزی کرده و موضوع از سوی مسئولان مربوط در حال پیگیری و بررسی است.

یونسی با بیان اینکه درحال پیگیری علت خودسوزی است، ادامه داده است: .اگر مسائل درون سازمانی علت آن باشد، رسیدگی شده و بابت این موضوع نشست خبری برگزار خواهیم کرد.

وی گفته درحال حاضر مراجع قانونی و شورای تامین استان هم  پیگیر این اتفاق هستند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.