مصدومیت ۷ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

چهارشنبه, 4ام خرداد, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه ۳ خرداد، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، چهار کارگر در تهران و پیشوا، در پی وقوع حوادثی در محل کار خود، دچار مصدومیت شدند. همزمان دستکم سه امدادگر در حین عملیات آواربرداری سازه متروپل آبادان، مصدوم شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز سه شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱، سه کارگر در تهران، در پی حادثه ای در حین کار دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی اورژانس کشور ضمت اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه امروز یک مورد حادثه انفجار در یک اتوشویی واقع در میدان نوبنیاد به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

مجتبی خالدی افزود: چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند؛ تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل به وضعیت حادثه‌دیدگان رسیدگی کردند، طی این حادثه سه کارگر دچار مصدومیت شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور، برابر گمانه‌زنی و حدس‌های اولیه، نشت گاز موجب وقوع این حادثه شده است اما علت اصلی از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

مصدومیت سه امدادگر در جریان عملیات آواربرداری سازه متروپل آبادان

به گزارش ایسنا، امروز سه شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱، سه تن از نیروهای امداد در آبادان، در حین عملیات آواربرداری سازه متروپل، دچار حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در این باره گفت: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، حوالی ظهر امروز بخشی از سازه حین عملیات آواربرداری فرو ریخت.

او ادامه داد: در این حادثه سه نفر از عوامل امدادی دچار جراحت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه اکنون دغدغه اصلی ما این است که به همت عوامل امدادی به منطقه زیرزمین دسترسی پیدا کنیم، افزود: شرایط برای امداد مقداری سخت است و حضور مردم هم کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

مصدومیت یک کارگر در پیشوا

به گزارش ایرنا، امروز سه شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱، یک کارگر مقنی در پیشوا، بر اثر سقوط در عمق چاهی که مشغول حفاری آن بود، دچار مصدومیت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا در این باره گفت: عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا روز جاری با اطلاع از وقوع حادثه سقوط یک مقنی در چاهی واقع در جاده روستای طارند، به محل اعزام شده و نسبت به خارج کردن این کارگر اقدام کردند.

وی اظهار داشت که کارگر مصدوم شده از اتباع کشور افغانستان بوده و حدود ۵۰ سال سن دارد؛ به گفته وی، این کارگر از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.