گیلان؛ ضرب و شتم سه جنگلبان توسط متخلفان محیط زیستی

پنجشنبه, 12ام خرداد, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه، از مصدومیت دو جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی لاکان این شهرستان خبر داد. وی همچنین گفت که در روستای انگل بر شهرستان سیاهکل نیز یکی از کارکنان منابع طبیعی این استان در درگیری با هفت نفر از متصرفان یک قطعه زمین ملی مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مصدومیت سه جنگلبان خبر داد.

 میر حامد اختری اظهار کرد: دو جنگل بان در منطقه جنگلی لاکان رشت در حین برخورد با ۸ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

اختری با بیان اینکه این دو جنگل بان از ناحیه دست مجروح و در بیمارستان بستری شدند، افزود: روی دست یکی از جنگلبانان عمل جراحی انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از جنگلبانان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده است.

وی با بیان اینکه بیش از سه تن چوب جنگلی قاچاق نیز توقیف شد، گفت: این قاچاقچیان که شناسایی شده‌اند، پس از درگیری از صحنه جرم متواری و تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

اختری همچنین با اشاره به مصدوم شدن یکی دیگر از کارکنان منابع طبیعی در درگیری با هفت نفر از متصرفان یک قطعه زمین ملی در روستای انگل بر شهرستان سیاهکل، افزود: متهمان پس از مصدوم کردن این مأمور از صحنه جرم فرار کردند و وی در بیمارستان لاهیجان بستری شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.