فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت سه کارگر در تهران و ملایر

یکشنبه, 15ام خرداد, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، ۳ کارگر در شهرهای تهران و ملایر حین انجام کار دچار حادثه شدند. طی این حوادث یک کارگر جان خود را از دست داده و دو تن دیگر دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز یکشنبه ۱۵ خردادماه، ۲ کارگر در محله یوسف آباد تهران حین انجام کار دچار حادثه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه ظهر روز جاری، حادثه انفجار و آتش سوزی در یک مغازه مکانیکی در خیابان جهان آرا محله یوسف آباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله نیرو‌های دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی افزود: در این حادثه یک کارگر در دم کشته و یک تن دیگر به شدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافت.

مصدومیت یک کارگر در ملایر

به گزارش رکنا، امروز یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، یک کارگر ساختمانی در ملایر حین انجام کار بر اثر سقوط در چاهک آسانسور دچار مصدومیت شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: پیش از ظهر امروز با گزارش سقوط کارگر به عمق چاهک آسانسور از طبقه چهارم یک ساختمان در حوالی خیابان مولوی ملایر، تیم امداد و نجات آتش نشانی ملایر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محمود رضا ملکی افزود: کارگر مذکور که دچار آسیب دیدگی شده بود توسط آتش نشانان به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.