واکنش تمسخرآمیز روزنامه جمهوری اسلامی به نظرسنجی دولت

سه شنبه, 14ام تیر, 1401
اندازه قلم متن

nazarsanji_070422.jpgروزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی در خرداد ۱۴۰۱. به نوشته روزنامه ایران در این نظرسنجی مشخص شده ۶۹ درصد مردم ایران از زندگی لذت می‌برند، ۵۲ درصد از مردم مقصر مشکلات را دولت قبل می‌دانند و ۷۵ درصد مردم در زندگی احساس آسایش می‌کنند!

لابد طبق همین نظرسنجی، ۲۰۰ درصد مردم هم می‌گویند چه کیفی دارد این گرانی بی‌سابقه که تازگی‌ها نصیب ما شده!

***

روز گذشته روزنامه دولتی «ایران» بر مبنای یک نظرسنجی داخلی نامعلوم مدعی شد، میانگین نمرده شادکامی ایرانیان در سال ۱۴۰۱ از ۱۰۰ عدد ۶۴.۴۱ است!

روزنامه دولتی «ایران» در واکنش به داده‌های یک نظرسنجی مبنی بر «کاهش رضایت از عملکرد ابراهیم رئیسی به ۲۸ درصد»، نتایج یک نظرسنجی داخلی ناشناس را مطرح کرده، با این ادعا که ایرانیان در سال ۱۴۰۱ از زندگی رضایتی نزدیک به ۷۰درصد دارند!

نظرسنجی را که این روزنامه بدان اشاره داشته، گروه «استاسیس» مستقر در ایالات متحده آمریکا تهیه کرده که هفته آخر خردادماه سال ۱۴۰۱ انتشار یافت و نشان می‌داد که رضایت از عملکرد دولت ۲۸ درصد بوده است.

روزنامه «ایران» نظرسنجی‌های دنیا در مورد وضعیت شادکامی مردم ایران را «سیاه‌نمایی» توصیف کرده و نوشته است که «بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ میانگین نمره شادکامی ۶۴/۴۱ از ۱۰۰ بوده است.»

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.