طنز ابومالش: مردی که با یک دست این قدر به بیت‌المال دست درازی می‌کند، اگر دو دست داشت چه می‌کرد؟

پنجشنبه, 6ام مرداد, 1401
اندازه قلم متن

ابومالش

hand.jpgرئیس جمهور چندی قبل اعلام کرد: “دستانی را که به بیت المال تجاوز کنند قطع خواهیم کرد”. بنده خدمت ایشان عرض می‌کنم که یک آقایی هست که خیلی تکراری حرف می‌زند و سال‌ها پیش خداوند یک دستش را از او گرفت ولی با دست دیگرش بیت‌المالِ متعلق به ملت ایران را خرج عطینا کرده است. شما اگر همت کنید و آن دست دیگرش را هم قطع کنید احتیاج به قطع کردن هیچ دستی نیست. البته واقعاً من از این پیشنهاد قصد شوخی داشتم، برای این که همه می‌دانند که آن آقای یک دست، شمارا رئیس جمهور کرد تا در بذل و بخشش بیت المال همدستش باشید.

آن آقا هفته گذشته با شخصی به نام ولادیمیر که دبیرکل جامعه بین المللی دزدان است بیعت کرد و رهبری مسلمانان جهان را به او واگذار کرد. می‌خواست پشت سر ولادیمیر نماز بخواند ولی چون ولادیمیر نماز بلد نبود، موضوع منتفی شد. این آقای ولادیمیر اگر رهبر مسلمین جهان شود خیلی باعث انبساط خاطر خواهد شد، اولین کاری که می‌کند ودکا از نوع روسی‌اش را حلال و تمام مشروبات غربی را حرام می‌کند و مانند آن خلیفه اُموی مست می‌کند و چهارشنبه‌ها نماز جمعه می‌خواند. ولادیمیر در این سفراسنادی را به آن آقا نشان داد که تعدادی زیادی از اولاد ائمه اطهار در اوکراین دفن هستند و باید هرچه زودتر برای حرم‌های آن‌ها مدافع فرستاد. البته آن آقا می‌داند که این داستان صحت ندارد، برای این که اولاد ائمه اطهار به جاهای سرد نمی‌رفتند ولی چون ایشان مقلد ولادیمیر است هرچه که او بگوید شرعاً باید قبول کند و در نتیجه مجبور است تعداد زیادی را روانه اوکراین کند تا پیشمرگ جوانان روس شوند. صحبت از مدافعین حرم شد باید عرض کنم، تحقیقات نشان داده است که حضرت زینب در سوریه دفن نیست و در مصر دفن است، یعنی ما سال‌ها برای مقبره‌ای می‌جنگیدیم که حضرت زینب در آن نبوده و کس دیگری در آن بوده و آن کس دیگر، احتمالاً نیاز به مدافع نداشته است. حدس می‌زنم شهدای مدافع حرم برای گرفتن مجوز ورود به بهشت در آن دنیا مشکل دار شده‌اند. به نظر من باید از ولادیمیر اجازه بگیریم و لشکرکشی مفصلی به مصر بکنیم، برای این که حضرت زینب منتظر ماست.
برگردیم به بحث اصلی، با توجه به اینکه ولادیمیر دو دست دارد و دستانش از دست آن آقا هم درازتر است، باید انتظار داشت که بیت المالِ نسل‌های آینده کشور نیز بزودی مورد دست درازی قرار گیرد. ولادیمیر اکنون سرش شلوغ است، برای این که دو کشور را اداره می‌کند و از نیروهای کشور دوم، به خصوص سپاه پاسداران، انتظار دارد که با علاقه قلبی و داوطلبانه در اوکراین گوشت دم توپ شوند.
مرداد ماه ۱۴۰۱

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.