پیام کنایه‌آمیز علی کریمی در ارتباط با ولخرجی ها برای ماه محرم

دوشنبه, 17ام مرداد, 1401
اندازه قلم متن

karimi_080722.jpg

فرارو – علی کریمی، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس به داشتن زبان سرخ معروف است. او از زمانی که ابتدا در کانال تلگرامی و سپس در اینستاگرام فعالیت هایش را گسترده کرده، بی پرواتر از قبل نسبت به مسائل اجتماعی و تا حدودی سیاسی جبهه گرفته است.

karimi.jpgاستوری های آتشین زیادی از علی کریمی وجود دارد که در رخ داد های اجتماعی، فعالیت ضعیف مدیران و مسئولان ایرانی را زیر سوال برده است. اگر قرار به یادآوری باشد باید به چند هفته گذشته برگشت که مدیریت بحران سیل در ایران حسابی بحث برانگیز شد. علی کریمی هم در همان روز ها رو به گذاشتن چند استوری بحث برانگیز آورد؛ از اینکه مسئولان تعمدا خودشان را با عکاس به گل و لای حاصل از سیل می اندازند گرفته تا گذاشتن پستی احساسی برای قربانیان این حادثه. او کمی قبل تر هم با یک استوری تند به رامبد جوان و برنامه خندوانه تاخت که اسم وریا غفوری را به طرز ناشیانه ای سانسور کرده بودند.

باوجود چنین مسائلی، این پایان کار نیست؛ علی کریمی در تازه ترین اقدامش در اینستاگرام، استوری ای را منتشر کرده که طعنه و کنایه تندی به رفتار عده ای خاص است. او نوشته «میلیارد ها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می میرد …» کریمی در ادامه کلمه «التماس» را هم نوشته و ۳ تا نقطه جلوی آن گذاشته تا مشخص شود احتمالا منظورش التماس تفکر است! استوری جدید علی کریمی در شرایطی تبدیل به بحثی جدید شده که به نظر می رسد او ریخت و پاش های میلیاردی برای نذری دادن را زیر سوال برده و اشاره ای به نذری های معمول و خرد نداشته است.

از: گویا

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.