بر اساس گزارش‌ها، دستکم ۱۰ کارگر در سه ماهه اخیر در ایران خودکشی کرده‌اند

Tuesday, 9th August, 2022
اندازه قلم متن

دستکم ۱۰ کارگر در سه ماهه اخیر در ایران به دلیل اخراج از کار،‌ پرداخت نشدن به موقع حقوق،‌ نداشتن امنیت شغلی و مشکلات معیشتی در استان‌های مختلف خودکشی کرده‌اند.

آنها در استان‌هایی از جمله گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام کار می‌کرده و تحت فشار اقتصادی بوده‌اند.

از: ایران اینترنشنال 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.