پرونده سازی در زندان؛ نرگس محمدی در دادسرای اوین تفهیم اتهام شد

سه شنبه, 8ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – سیدمصطفی بحرینی، دادستان مرکز استان فارس، از گشوده شدن پرونده قضایی، برای دو زن جوان بازداشت شده در پی درگیری با “آمران به معروف” خبر داد. این شهروندان روز گذشته بازداشت شده بودند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، سیدمصطفی بحرینی، دادستان مرکز استان فارس از گشایش پرونده برای دو زن جوان که در پی درگیری با “آمران به معروف” بازداشت شده بودند، خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با اشاره به اینکه برای این دو شهروند پرونده ای در مراجع قضایی گشوده شده، افزود: تصمیمات قضایی آتی در این خصوص در چارچوب قانون اطلاع رسانی خواهد شد.

روز گذشته دوشنبه ۷ شهریورماه، فرماندار شهرستان شیراز از بازداشت دو زن جوان در پی درگیری با “آمران به معروف” در یک مرکز خرید خبر داد. او ضمن بیان اینکه شهروندان بازداشت شده خواهر هستند، دو زنی که اقدام به دخالت نوع پوشش این دو زن جوان کرده بودن را همسر و دختر منصور خادم صادق، از کشته شدگان جنگ ایران و عراق معرفی کرد.

پس از این ماجرا و در پی تصمیم شورای تامین شهرستان شیراز، پاساژ مصطفوی شیراز تا اطلاع ثانوی پلمب شد و  یک واحد انتظامی نیز در محل مستقر شد. “عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و عدم رعایت اصول اسلامی” از دلایل پلمب این مرکز خرید عنوان شده است.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.