اصغر تو هم بیا! جزئیات خرابکاری جواد خیابانی در برج میلاد که آبروی ایران را برد

جمعه, 11ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن

تحلیل کانال کوچه:

01_worldcup.jpgآبروریزی ملی در راه جام جهانی / نماینده خانم فیفا در تهران: کاپ را بردارید برویم؛ اینجا چه خبر است؟

خبرورزشی – جواد خیابانی استیج را به هم ریخت، واکنش خیابانی به بی نظمی در مراسم رونمایی؛ اصلا خاک عالم تو سر من!

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی هر چقدر شروعی زیبا و دلفریب داشت اما در ادامه و در اوج لحظه رونمایی از کاپ دچار مشکل شد. در حالی که بازار انداختن عکس یادگاری اقشار مختلف فوتبال با کاپ قهرمانی جام جهانی داغ بود و بی‌نظمی به اوج خودش رسیده بود، نماینده فیفا تذکر داد اگر مراسم با نظم برگزار نشود جام را از صحنه خارج می‌کند.

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعتی پیش در سالن همایش های برج میلاد آغاز شده است. در این مراسم علاوه بر رئیس جدید فدراسیون فوتبال جمع زیادی از پیشکسوتان این رشته، مسئولان فعلی و قدیمی، همچنین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا حضور داشتند.

جواد خیابانی مجری این برنامه پس از اجرای مراسم ابتدایی با دعوت از تعدادی از پیشکسوتان از آنها خواست پس از رونمایی از کاپ جام جهانی نزدیک روی صحنه بروند.

او با توجه به اینکه امروز روز داور هم بود از داوران نیز دعوت کرد روی استیج بروند.

اما شلوغی روی صحنه و تجمع بیش از حد افرادی که دوست داشتند کنار کاپ جام جهانی عکسی به یادگار بیاندازند باعث شد تا نماینده فیفا نسبت به این موضوع حساس شده و از برگزار کنندگان مراسم درخواست کند استیج را خلوت کنند.

Snap641305.jpg

Snap641316.jpgSnap641314.jpgSnap641313.jpgSnap641315.jpg

جواد خیابانی که تا دقایقی قبل از حاضران دعوت می کرد روی صحنه بیایند، این بار از آنها درخواست میکرد صحنه را خالی کنند اما هیچ کس حاضر نبود از روی استیج پایین برود مگر اینکه با کاپ جام جهانی عکسی به یادگار انداخته باشد!

این بلبشو و شلوغی باعث شد نماینده فیفا به شدت از وضعیت ناراحت شده و با ابراز نگرانی از اینکه آسیبی به کاپ جام جهانی برسد از همکارانش درخواست کرد تا کاپ را بردارند و هر چه سریعتر استیج را ترک کنند.

این آبروریزی ملی باعث ناراحتی پیشکسوتان و داوران شرکت کننده روی صحنه بود اما نماینده فیفا مشخصاً با کسی شوخی نداشت و از وضعیت به وجود آمده به شدت دلخور و عصبانی بود.

مهدی تاج و تعدادی از مسئولان حاضر در سالن برای رسیدگی به این موضوع بلافاصله خودشان را به نماینده فیفا رساندند و سعی کردند او را متقاعد کنند که کاپ را برگرداند. اما واقعیت این بود اوضاع به هم ریخته سالن همایش ها باعث شده بود وضعیت خجالت آوری در این مراسم رقم بخورد.

***بیشتر بخوانید***

Snap641307.jpg

میزبانی شرم‌آور از کاپ جام جهانی؛ نماینده فیفا با جام فرار کرد

ایران وایر – مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مدیران فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان، مدیران باشگاهی و برخی از چهره‌های سیاسی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

مهم‌ترین اتفاق، رفتار قهرآمیز نماینده فیفا و برگرداندن زودهنگام کاپ جام جهانی از محل برگزاری نشست بود.

این کاپ قرار است در تمامی ۳۲ کشور حاضر در رقابت‌های جام جهانی به نمایش درآید. اما میزبانی ایران برخلاف سایر کشورهایی که تاکنون این جام را به نمایش درآورده‌اند، شرم‌آور به نظر می‌رسید.

خبرگزاری تسنیم نوشته است که بعد از رونمایی جام، بی‌نظمی خاصی در سالن برگزاری مراسم برای گرفتن عکس با کاپ قهرمانی ایجاد شد. برخی از حاضران بدون دعوت، بالا رفته و سعی در گرفتن عکس سلفی با جام داشتند.

این خبرگزاری نوشته است روند برگزاری مراسم به قدری بی‌نظم شد که نماینده فیفا را به دنبال داشت و او در واکنش به این موضوع کاپ را داخل چمدان گذاشت و به حالت قهر محل را ترک کرد.

این نخستین مراسمی بود که پس از حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار می‌شد.

در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از «علیرضا زاکانی» شهردار تهران به عنوان میهمان ویژه نام برد.

همچنین «علی دایی» حاضر نشد دعوت فدراسیون فوتبال برای حضور در این مراسم را قبول کند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.