عبید سن خوزانی: آمریکا چرا می‌خواهد دست و پای خود را در برجام دستی دستی ببندد؟

چهارشنبه, 16ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن
 

Obeid_Sankhozani.jpgجوزپ بورل: اعتمادم نسبت به دستیابی به توافق اتمی با ایران کمتر شده است

اصلا چه نیازی هست حال که آمریکا با آن همه سرو صدا از برجام خارج شد، مجددا و با دادن پاره‌ای از امتیازات به جمهوری حقه باز اسلامی، بار دیگر وارد این توافقنامه شده و دست و پای خود را درپوست گردو بگذارد.

نخستین حرفی که باید به جمهوری دروغگو، حقه باز، شارلاتان و دزد جمهوری اسلامی گفت و او را به دادگاه کشید و مواخذه کرد اینست که:
وقتی آمریکا از برجام خارج شد، شما به چه مجوزی این همه خلاف در تعهدات خود نسبت به برجام انجام دادید؟ و بکلی تعهدات خود را نسبت به برجام زیر پا گذاشتید؟ مگر بیرون رفتن آمریکا از برجام به معنای ازبین رفتن برجام و به هم خوردن تعهدات بقیه اعضاء برجام بود که شما این کارهای کاملا خلاف را انجام دادید؟ این ضعف بقیه اعضای ۱+۵ بود که همان موقع فوری جمهوری اسلامی را به دادگاههای بین المللی نکشیده وازآنها شکایت نکردند که باعث پرروئی و وقاحت جمهوری اسلامی شد که طلبکار هم بشود.

جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده است که قصد دارد هرطور شده وبه هرقیمتی، خود را مجهز به سلاح اتمی بکند. زیرزمین یا روی زمین آشکار یا پنهان کاملا مشخص است کشوری که از نان شب مردمش بریده و مملکت و ملت را به این فلاکت انداخته باشد درآمد کشور را صرف دست یابی به سلاح اتمی بکند و تا کنون صدها بار دروغ و حقه بازی این حکومت به اثبات رسیده باشد، تمام سعی و کوشش آن، رسیدن به سلاح اتمی است تا با بدست آوردن آن، مثل لات‌های چاله میدان، قمه خود را به زمین زده و فریاد “نفس کش” بزند و از این و آن کشور باج گیری کند.

سابقه تاریخی نشان داده است که ما ملت به ویژه هنگامی که دارای حکومت قوی دستی هستیم، بسیار خلافکار شده و آشکارا به قلمرو دیگران دست اندازی کرده و حقوق آنان را بکلی ازبین برده‌ایم. این امر هم در زمان هخامنشیان و هم در دوره ساسانیان به اثبات رسیده است. اسلام هم که سردسته متجاوزین بوده است. به بهانه برادری و برابر به کشورهای گوناگون حمله کرده آنها را برده و غلام خود کردند و یا بکلی درآنجا جا خوش کردند، یا مثل ایران، ملت ما توانست آنها را بیرون کند، اما زاعده‌ای به نام اسلام و بدترازآن شیعه چهارده قرن مشغول خفه کردن مملکت و ملت ما باقی بماند. حال وای به زمانی که به سلاح اتمی هم مجهز شده باشیم.

بارها گفته‌ام و بار دیگر هم تاکید میکند، تنها ره رهائی کوبیدن سر این مار خطرناک است که همه خاورمیانه و هم دنیا و بالاترازآن ملت ما نفس راحتی بکشند.

عبید سن خوزانی

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.