نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

دوشنبه, 4ام مهر, 1401
اندازه قلم متن

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ‌نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن مروتی ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: در آزمون‌ کاردانی به کارشناسی‌ امسال از تعداد ۵۷ هزار و ۴۲۲ داوطلب شرکت کننده تعداد  ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب با آزمون و تعداد ۴۶ هزار و ۲۶۹ داوطلب در رشته‌های بدون آزمون نام‌نویسی کردند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از  ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از  ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.

دکتر مروتی تاکید کرد:  پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام علاوه بر مدارک مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، در تاریخ ۹ مهر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی در خصوص معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی نیز گفت: آن‌دسته‌ از متقاضیانی که‌ فهرست‌ اسامی‌ آنان‌ جزو معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ پذیرش رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کد رشته‌محل‌های ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۸ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴ گروه آموزشی پزشکی) در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام شده، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه، ۲۵ مهرماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان درج خواهد شد، مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه علمی داوطلبان همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است. 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.