نامه بابک زنجانی به ۱۲ نماینده مجلس: یادآور میشوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته ام!

چهارشنبه, 4ام دی, 1392
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: بایک زنجانی در نامه ای به ۱۲ نماینده مجلس به آنها یادآوری کرد که او مانند آنها “از جان و مال” اش گذشته است و در هر صورت سرباز کوچک جسور ولایت است و نه جرثومه فساد!

نامه بابک زنجانی به ۱۲ نماینده مجلس

سرباز جسور ولایتم، نه جرثومه فساد!

“نتیجه راه من و شما در انتها به خط ولایت رسیدن است و فقط تفاوت من با شما یک کاتالیزور است ان که شما با یک گروه و حزب به نتیجه نهایی ولایت میرسید ولی من بدون حزب و گروه به ولایتم اعتقاد دارم و زندگیم را فدا میکنم.”…زنجانی در این متن به چند مورد از پرونده های تشکیل شده برای خود اشاره کرد، در حالی که طبق اطلاعات خبرنگار “آینده”، وی در این پرونده ها را خود به دادگاه مراجعه نکرده و وکلایش پیگیر موضوع بوده اند، شاید به این دلیل که آنها را جدی نمی دانسته است.

روز گذشته، “آینده” در خبری از سه بد بیاری بابک زنجانی خبر داد، اما تصور نمی شد بلافاصله بدبیاری سنگین تری برای وی رخ دهد که شاید بزرگتر از سه مورد قبلی باشد.

به گزارش خبرنگار “آینده”، انتشار فیلم رقص بابک زنجانی با دختران تاجیک، اعترافات رضا ضراب طرف اقتصادی بابک زنجانی در ترکیه که تنها کارمند بابک زنجانی است و بابک رییس وی می باشد و عدم اجازه فرود هواپیمای خط هوایی بابک زنجانی با عنوان هواپیمایی قشم، این سه مورد بود.

اما به نظر می رسد نامه ۱۲ نماینده مجلس که در میان آنها چهره های شاخصی چون احمد توکلی و مصباحی مقدم دیده می شود، به سران سه قوه و درخواست برخورد با آقای زنجانی، حادثه ای تلخ تر برای این چهره است که به نظر نشانه ورود نظام برای برخورد با اوست.

این نمایندگان با ذکر برخی از اقدامات زنجانی، تلویحا وی را جرثومه فساد خواندند و خطاب به روحانی و اخوان لاریجانی گفتند: “بر اساس اطلاعات موثق موجود، دلایل کافی برای تعقیب این فرد به اتهام فساد و افساد در دست است، چرا شما مسئولان محترم سه قوه که به امر رهبری خبیر در این مبارزه مسئولیت دارید، تحرکِ درخور به خرج نمی دهید؟”

بابک زنجانی اما همان دیشب، در صفحه شخصی خود نامه ای به این نمایندگان نوشت و با مظلوم خواندن خود، ادعا کرد سرباز جسور ولایت است، نه جرثومه فساد.

زنجانی در این متن به چند مورد از پرونده های تشکیل شده برای خود اشاره کرد، در حالی که طبق اطلاعات خبرنگار “آینده”، وی در این پرونده ها را خود به دادگاه مراجعه نکرده و وکلایش پیگیر موضوع بوده اند، شاید به این دلیل که آنها را جدی نمی دانسته است.

متن نامه زنجانی به ۱۲ نماینده به این شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
حسین نجابت، احمد توکلی، غلامرضا مصباحی مقدم، اسماعیل کوثری، محمدرضا آشتیانی، احمد امیرآبادی، حسین ذوالانوار، الیاس نادران، محمد دهقان، مفید کیایی نژاد، احمد سالک علیرضا سلیمی

از اینکه زحمتهای کشیده شده من در شرایط سخت کشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبدیل شده و من را انقدر مفسد میدانید که همه با هم دست به دست داده اید تا این فساد ایجاد شده را تمیز دهید باید بگویم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم.

شرمنده خودم که تمام زندگی و ابرو و زحماتم را برای ابادی کشورم و خط ولایتم بکار بردم و امروز جورثومه فسادم و شرمنده شما که باعث شدم با قصاص قبل از جنایت اخرتتان را به دنیایتان بفروشید
من هیچ حرفی برای جرمهایی که زدید ندارم چون سابقه شما برادران انقدر زیاد و مقدس است که اجازه هیچ پاسخی را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غیب شما از هر محکمه ای بالاتر است

در زمان جنگ که من و امثال من در پناهگاها استراحت میکردیم شما عزیزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بیگانگان از جانتان گذشتید و ایستادید ایا واقعا تمام کارهای شما عزیزان بدون اشتباه بوده؟ ایا در زمان مشکل کسی بود به شما جورثومه فساد خطاب کند ؟ و دست به دامان قوای سه گانه شود؟ خیر نبود چون نتیجه راه من و شما در انتها به خط ولایت رسیدن است و فقط تفاوت من با شما یک کاتالیزور است ان که شما با یک گروه و حزب به نتیجه نهایی ولایت میرسید ولی من بدون حزب و گروه به ولایتم اعتقاد دارم و زندگیم را فدا میکنم .

امروز تلاش های من ازاردهنده شده ولی چون یکبار من را ندیده اید وحتی نمیدانید چه کرده ام قضاوت سالمی نکردید با عرض معذرت حتی شما نمیدانید من بابت این زحماتی که کشیده ام ایا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگا ها شده اید در صورتی که اگر یکبار از خودم میخواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان میدادم جورثومه نیستم و یک قهرمان بودم

آنقدر دستگاه های نظارتی در کشور فعالند که بعید است کسی در این حجم کاری فساد کند و همه نگاه کنند محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه هاست در حال بررسی است در خصوص ثروتم همان شعبه در حال بررسی پولشویی است و در خصوص تامین اجتماعی شعبه ١۵ مشغول تحقیق است در خصوص ریزش ملک ایران زمین دادسرای ناحیه ٢ به سرعت در حال بررسی است همزمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و دستگاههای نظارتی هم بدون هیچ توقفی تا کنون صد ها برگه و مدرک دریافت کرده اند تنها قوه ای که از ما چیزی و تفحصی نکرده قوه شما ١٢ نماینده محترم است که انرا هم هر زمان صلاح بدانید خدمتگزاری خواهم کرد

در هر صورت من کار کرده ام شاید اشتباهی در کار من دیده شود ولی حتما خطا نکرده ام و کسی با این حجم کار احتمال اشتباهش هست ولی یادآور میشوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته ام و برای خدمت به کشور کار کرده ام و چیزی برای از دست دادن ندارم.

در هر صورت سرباز کوچک جسور ولایتم نه جورثومه فساد


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.