علی اکبر امیدمهر:  خیال باطل مصادره خیزش ملی ایران با پروژه سپاهی امنیتی شاهچراغ

شنبه, 7ام آبان, 1401
اندازه قلم متن

وقتی وزیر کشور ناقص العقل، اما شرور رژیم، خیزش سرتاسری ملت ایران علیه رژیم را، زمینه سازی، برای فاجعه شاهچراغ نام برده و رئیس جمهور بی سواد و مسئول کشتار جمعی زندانیان سال شصت و هفت، تهدید به انتقام گیری میکند. در واقع وظایف هر یک از اعضای اتاق فکر رژیم را، لو میدهند. اصولا آخوندها، همانطور که سویچ انقلاب کذائی پنجاه و هفت را، با کشتار سینما رکس آبادان و میدان ژاله، کلید زده و بساط خون و جنون رو به افول‌شان را، با پروژه سعید امامی در سال هفتاد و سه، در مرقد امام هشتم و نسبت دادن آن به دشمنان، تحکیم نمودند. اکنون نیز در آستانه فروپاشی، با پروژه شاهچراغ و نسبت دادن آن به داعش، آنهم درست در روز چهلم مهسای ایران و قیام بینظیر مردم در سراسر کشور، همان رویه کهنه و لو رفته را، در پیش گرفته‌اند. خودشان سالها بعد به خیال اینکه موقعیت‌شان تثبیت شده است. پروژه سپاهی امنیتی مشهد را افشا نمودند.

همچون همان موقع، اکنون نیز با قلم‌های عنکبوتی لابی‌ها و مزد بگیران خود در رسانه‌های مربوطه، افکار عمومی جهانیان را، مورد هجمه قرار داده‌اند، که چه نشسته‌اید. ایران در حال تبدیل شدن به حیات خلوت داعش و تکرار ماجرای شرارت‌های آن، در منطقه است. عنوان بخشنامه‌ای این خبر (داعش مسئولیت حمله به شاهچراغ را پذیرفت) و انعکاس عین این جمله، در اغلب رسانه‌های فارسی زبان خارج، حاکی از اقدام همزمان و مشترک اعضای اتاق فکر رژیم، در داخل و همکاری مزدوران پنهان، اما جا گرفته، در رسانه‌های مزبور بوده است.
باین ترتیب هدف اول این جنایت، دادن این پیام به خارجی هاست. که اگر تظاهرات فعلی ادامه یابد. مثلا، کشور به پایگاه داعش تبدیل میشود!؟ و هدف دوم آن، یک پیام به مذهبیون افراطی و در عین حال ساده نگر و خوش باور داخل کشور است. که اگر وضع به همین شکل ادامه یابد. داعش تمام مقدسات شما را، از بین می‌برد و این در حالی است. که اکنون، با هزار دلیل و سند و مدرک محکمه پسند، ثابت شده که پدرخوانده داعش، خود جمهوری اسلامی بوده و اکنون نیز هست.
خوشبختانه، افشاگری این توطئه اتاق فکر رژیم و اربابان (روسیه و…) و نوکران خارجی‌اش، توسط دهها هزار فعال مبارز داخل و خارج باعث شد. این بمب خبری نیز، مثل هر توطئه دیگر مغز‌های نخودی و ناقص العقل، اما شرور و خونریز اتاق فکررژیم، نقش بر آب گردیده، بالعکس عزم و اتحاد و اراده ملی، برای تداوم مبارزه تا پیروزی نهایی را، صد چندان افزایش دهد. اراده‌ای که به رژیم بدخیم شرور، نهیب می‌زند:‌ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما میداری.

 

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.