نامه یک زندانی سیاسی سابق

چهارشنبه, 11ام دی, 1392
اندازه قلم متن

nasrin sotudeh

ریاست محترم قوه قضاییه/ بدینوسیله به اطلاع می رساند, منزلم درتاریخ ۶/۱۰/۹۲ مورد دستبرد عده ای سارق قرار گرفت وکلیه ی طلا های موجود در منزل و از جمله طلاهای امانتی مورد سرقت قرار گرفت. قصد آن ندارم سرقت مذکور را به نیروهای امنیتی نسبت دهم , اما حجم حملات و هجوم لفظی که طی هفته های اخیر علیه من وخانواده ام صورت گرفته است, این حق را به من می دهد که سرقت مذکور را به کسانی نسبت دهم که اینجانب را “مخالف” خود می دانند.

معهذا صرفنظر از اینکه چه کسی یا کسانی مبادرت به چنین کاری کرده اند , از شما به عنوان شخصی که ریاست قوه قضاییه را به عهده دارید , می خواهم که نسبت به شناسایی وتعقیب و جبران خسارات وارده اقدام نمایید.

بدیهی است حفظ امنیت جانی و مالی من وخانواده ام به عهده حکومت ایران می باشد. اینجانب با اعلام این مطلب خاطر نشان می سازم که مسئولیت هر گونه اقدامی علیه خود و خانواده ام متوجه آن قوه به عنوان قوه ای است که باید حافظ جان و مال شهروندان صرفنظر از اعتقادات, رنگ, نژاد, قوم, مذهب و جنسیت باشد.

هر چند سالیان طولانی است دگر اندیشان مورد تضییقات مالی قرار می گیرند تا جایی که از امرار معاش محروم می شوند, و این تهدید مداوم باز جویان است , اما دوست دارم به شما بگویم : با وضعیت مالی خوب یا بد , با جایزه یا بی جایزه, با پروانه یا بی پروانه, با همان بضاعت اندک خویش برای استقرار عدالت تلاش خواهم کرد. شاید گوشه ای از این عدالت به شما و فرزندان تان نیز برسد. در این خصوص البته به فرزندان تان بیش از شما می اندیشم و برای آنها آرزوی زندگی بهتر و صلح وآرامش بیشتر می کنم. همان طور که این آرزوهای بزرگ را برای فرزندان خود می نمایم.

شاید با آرزوهای ما, فرزندان مان زندگی بهتر و صلح وآرامش بیشتری را تجربه کنند.

شاید بتوانیم از آنان بیاموزیم چگونه با صبر و بردباری زندگی آرام تری را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.
از: روز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.