رسول خادم: شادی مردم از باخت تیم ملی اعتراض به حکومت است

چهارشنبه, 9ام آذر, 1401
اندازه قلم متن


رسول خادم، قهرمان کشتی و رئیس پیشین فدراسیون کشتی ایران، امروز با انتشار یادداشتی خطاب به «آقایان رئیس»، از عملکرد مقامات جمهوری اسلامی در مواجهه با اعتراضات که باعث شادی مردم از باخت تیم فوتبال ایران شد، بهشدت انتقاد کرد.

آقای خادم در این یادداشت نوشت: «این چند روز با فوتبال چه کار کردید که جماعت معترض این سرزمین حمایت از باخت تیم ملی را نیز اعتراض به هیئت حاکمه بدانند؟! تلختر از این داریم که برخی از مردم به جایی برسند که از شکست تیم ملیشان از فرطِ درد و غم و بیتوجهی مسئولان به خواستههایشان شادی کنند»؟

این قهرمان کشتی در ادامه خطاب به حکومت نوشته است: «سوءمدیریت مجموعههای خودی و دشمن داخلی را گردنِ دشمن خارجی و فریبخوردگان داخلی و جماعتِ سلبریتی نیندازید»!

مقامات جمهوری اسلامی از جمله علی خامنهای بارها در سخنان خود عامل اعتراضات را «دشمن» و معترضان در خیابانها را «فریبخوردگان داخلی» خواندهاند.

رئیس پیشین فدارسیون کشتی در بخشی دیگر از یادداشت خود اشاره کرده که «این روزها تلخترین روزهای ورزش ماست» و خطاب به مردم افزوده است: «حتا اگر فرزندانِ ملیپوش ما رفتارهای مورد انتظار جمعی از مردم را نداشتهاند، باز هم فرزندان این آب و خاک هستند. آنها را رها نکنیم».


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.