فراخوان شاهرخ زمانی، محمد جراحی، بهنام ابراهیم زاده به مبارزه ای سراسری برای خواست افزایش دستمزدها

دوشنبه, 16ام دی, 1392
اندازه قلم متن

دستمزدها باید حداقل دو میلیون تومان در ماه باشد! ما کارگران در بند شاهرخ زمانی و محمد جراحی از زندان گوهردشت و بهنام ابراهیم زاده، از بند ٣۵٠ اوین از مبارزات کارگران پتروشیمی ماهشهر بر سر خواست حداقل دستمزد دو میلیون تومان و فراخون اتحادیه آزاد کارگران ایران به اعتراضی سراسری برای افزایش فوری دستمزد حمایت می کنیم.

ما خود به عنوان کارگرانی که اکنون در بندیم اعلام می کنیم که دستمزدهای زیر خط فقر را نمی پذیریم و بیش از این نمی توانیم به این زندگی پر از تحقیر و فقر و محرومیت ادامه دهیم.

دستمزد زیر خط فقر یعنی از تحصیل واماندن فرزندان ما کارگران، دستمزد زیر خط فقر یعنی متلاشی شدن خانواده های ما کارگران، دستمزد زیر خط فقر یعنی بی درمانی و بی مسکنی. اگر چه حتی همین دستمزدها را هم به موقع پرداخت نمی کنند و بسیاری از ما کارگران به خاطر دستمزدهای پرداخت نشده مان، زندگی مان به تباهی کشیده شده است.

ما خواهان افزایش فوری سطح دستمزدهایمان و حداقل دو میلیون تومان دستمزد ماهانه هستیم. ما تعویق در پرداخت دستمزدها توسط کارفرمایان را یک جنایت در حق خانواده های کارگران می دانیم و خواهان پرداخت فوری دستمزدهای معوقه و خسارت ناشی از آن هستیم.

شاهرخ زمانی، محمد جراحی، بهنام ابراهیم زاده ٩ دی ٩٢


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.