انتقاد یک سایت حکومتی از روزنامه اطلاعات به سبب درج آگهی مراسم یادبود فروهرها

پنجشنبه, 19ام دی, 1392
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: سایت حکومتی خیبرآنلاین از روزنامه اطلاعات به علت انتشار آگهی پرستو و آرش فروهر و همچنین حزب ملت ایران در مورد مراسم سالگرد قتل فروهرها  انتقاد کرده است. خیبرآنلاین در مطلبی زیر عنوان “فرش قرمز روزنامه بیت المال برای ضدانقلاب” نوشت: “حزب ورشکسته ملت به دبیرکلی خسرو سیف که هم اینک در خارج از کشور به سر می برد، یکی از احزاب موسوم به جریان ملی – مذهبی است که موسسین آن، از پایه گذاران طیف پان ایرانیسم می باشند”. در این یک جمله خیبر آنلاین حد اقل سه نادرستی وجود دارد: اول اینکه حزب ملت ایران”را حزب ملت” می نامد. دوم اینکه حزب ملت ایران را یک “حزب ملی – مذهبی” میداند. هموطنان آگاه میدانند که این نسبت دهی درست نیست. سوم اینکه بر عکس ادعای نوشته، آقای خسرو سیف دبیر کل این حزب در خارج از کشور به سر نمیبرند و در ایران زندگی میکنند! سایت مزبور نوشته خود را با تهدیدی به پایان میرساند: “امیدواریم مسئولان این روزنامه، توضیحات کافی برای این اقدام خود داشته باشند”.

خیبرآنلاین که مانند همه سایت های دیگر حکومتی، به فاجعه فساد فراگیر در کشور و اختلاس های میلیاردی سران حکومت بی اعتناست، با نوشته خود همچنین نشان میدهد که حکومتیان بیت المال را تنها از آن خود میدانند(!) آنها به اینکه “روزنامه بیت المال” اعلامیه مراسم فروهرها را به چاپ رساند، اعتراض میکنند. خیبرآنلاین در نوشته اش به جنایت هولناک جمهوری اسلامی علیه زنده یادان پروانه و داریوش فروهر، اشاره ای نمیکند و حزب ملت ایران را یک حزب ورشکسته می نامد. باید از ایشان پرسید اگر این حزب ورشکسته است، پس علت اعتراض و نگرانیهای شما چیست؟

در زیر مطلب خیبر آنلاین درج میشود.

 

 

فرش قرمز روزنامه بیت المال برای ضدانقلاب
درج آگهی ملی گراها در روزنامه اطلاعات + عکس

انتشار اعلامیه‌ی ترحیم با امضای یک حزب ملی گرا که دبیرکل آن به صراحت چنین مواضعی را اتخاذ می کند، در روزنامه اطلاعات به شدت تامل برانگیز است

“خیبرآنلاین” – روزنامه اطلاعات به انتشار اطلاعیه ترحیم با امضای یک حزب ملی گرا و وابسته فکری به جریان پان ایرانیسم اقدام کرد!

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی “خیبرآنلاین”، روزنامه اطلاعات به مدیرمسئولی حجت الاسلام دعایی، از اعضای نزدیک به مجمع روحانیون، به انتشار اطلاعیه ی ترحیمی با امضای یک حزب ملی گرا و از پایه گذاران جریان پان ایرانیسم اقدام کرد.

elan marassem fpouharha

براساس این گزارش، این روزنامه روز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ در صفحه ۱۵ شماره ۲۵۷۴۲ خود برای مراسم سالگرد داریوش فروهر و همسرش اعلامیه ی ترحیم منتشر کرد.

این اعلامیه که درآن از فروهرها به عنوان رهبران به خون خفته یاد شده، با امضای “حزب ملت ایران” منتشر شده است.

این درحالی است که حزب ورشکسته ملت به دبیرکلی خسرو سیف که همینک در خارج از کشور به سر می برد، یکی از احزاب موسوم به جریان ملی- مذهبی است که موسسین آن، از پایه گذاران طیف پان ایرانیسم می باشند.

همچنین، دبیرکل خارج نشین حزب ملت، از فعالان ضدانقلاب است که هر از گاهی با انتشار اطلاعیه ها و مصاحبه های مختلف، می کوشد تا در کهنسالی، همچنان خود را جزو نیروهای فعال مخالف جمهوری اسلامی جا بزند.

به عنوان نمونه، خسرو سیف، چند سال قبل در مصاحبه با کنت تیمرمن راجع به جمهوری اسلامی گفته است:”ما در هر جهت به مبارزه بر علیه دیکتاتوری ادامه خواهیم داد. ما در هیچ زمینه ای با آنها توافق نداریم. ما مخالف حکومت ایدئولوژیک هستیم ما معتقد به حکومت غیردینی هستیم که در آن اعتقاد دینی مساله ای خصوصی تلقی شود”!؟

با این حساب، انتشار اعلامیه ی ترحیم با امضای یک حزب ملی گرا که دبیرکل آن به صراحت چنین مواضعی را اتخاذ می کند، در روزنامه اطلاعات به شدت تامل برانگیز است.

اضافه می شود انتشار این آگهی رسمی برای مراسم ترحیم، موجب رسمیت بخشیدن به آن و همچنین سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب مانند بی بی سی، رادیوفردا و… شده است که آنها، در اخبار خود به این اقدام بی سابقه روزنامه اطلاعات اشاره کرده و از آن به عنوان مشروعیت بخشی به خود بهره برده اند.

امیدواریم مسئولان این روزنامه، توضیحات کافی برای این اقدام خود داشته باشند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.