پرواز همای: قربانی فریب شدم و پول شهرداری را پس فرستادم

شنبه, 17ام دی, 1401
اندازه قلم متن

پرواز همای» شکار جدید دیکتاتورها/ وقتی ضدانقلاب دست آلمان نازی را از پشت  می‌بندد! | پایگاه اطلاع رسانی رجا

رادیو فردا

پرواز همای، از خوانندگان ایرانی که اخیرا کنسرتش در مراسم بزرگداشت قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و قراردادش با شهرداری تهران خبرساز شده بود، می‌گوید فریب خورده است.

آقای همای روز شنبه ۱۷ دی‌ماه با انتشار پست اینستاگرامی گفت: «فکر کردم اگر ما برای اجرا (کنسرت) پیش‌قدم شویم، شما دست از رفتار خشونت‌آمیز بر می‌دارید، اما امروز هم دو جوان دیگر (حمدمهدی کرمی و محمد حسینی) را اعدام کردید. چرا نفهمیدم شمایی که جوان‌ها را اعدام می‌کنید به راحتی من کمترین را هم قربانی می‌کنید؟»

او در ادامه گفت قراردادش با شهرداری که آن را «به خاطر اعتماد اشتباه به یک دوست، نخوانده امضا کرده بوده»، مربوط به آلبومی به عنوان «از آرش تا سرباز » بوده که قرار بود «در یک رونمایی دوستانه فقط برای ثبت در آرشیو سازمان (فرهنگی هنری شهرداری تهران)» اجرا شود.

این خواننده در ادامه گفته است که ۷۰۰ میلیون تومان پول واریز شده به حسابش از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را پس فرستاده است.

وی اظهار داشت: «در چند روز گذشته برخی‌ها تلاش کردند از من تصویری حکومتی و ضدمردمی بسازند. اینها همه ما را فریب دادند و ما را قربانی اهداف سیاسی خودشان کردند.»

علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به قرارداد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با آقای همای روز شنبه گفت «کاری برای حاج قاسم خوانده شد، هم دکلمه و هم شعر داشت و هم کار ارزشمند و بزرگی بود».

https://www.instagram.com/reel/CnHJRKoBl-8/?utm_source=ig_embed&ig_rid=f4301e0d-419a-4527-aaf4-91b5c76cab81

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.