محکومیت فرزند یک زندانی سیاسی به ۱ سال زندان به صرف پیگیری حقوقی و دفاع از پدرش

پنجشنبه, 26ام دی, 1392
اندازه قلم متن

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر دمکراسی در ایران» صدور حکم غیر انسانی ۱ سال زندان برای فرزند یکی از زندانی سیاسی به صرف دفاع از وضعیت و شرایط پدرش در زندان.

جمال آگوشی ۲۷ ساله ، متاهل و فرزند معلم بازنشسته زندانی محمد امین آگوشی چند روز پیش در شعبه ۱ دادیاری انقلاب پیرانشهر به ۱ سال زندان محکوم شد.او به خاطر پیگیری پرونده حقوقی و دفاع از پدرش که بصورت تبعید در زندان مرکزی زاهدان زندانی است و در شرایط غیر انسانی می باشد به این حکم سنگین و غیر انسانی محکوم شد .

رژیم ولی فقیه بطور مستمر اعضای خانواده های زندانیان سیاسی به صرف پیگیری پرونده عزیزانشان که در زندان بسر می بردند دستگیر و زندانی می کند و در اکثر مواقع آنها را به زندان محکوم می کند.

آخوند صادق لاریجانی که توسط ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در قوقضاییه منصوب شده است و از جنایتکاران علیه بشریت و نام وی در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر می باشد با این استدلال که بازجویان وزارت اطلاعات و افرادی تحت نام قاضی هرگونه شکنجه و احکام ضدبشری را علیه زندانیان سیاسی را می توانند صادر کنند ولی اگر خانواده های آنها اقدام به افشای جنایتهای بازجویان وزارت اطلاعات و قوه قضاییه فرمایشی ولی فقیه نمایند آنها را تحت عنوان تبلیغ علیه نظام دستگیر شکنجه و به زندان محکوم می کنند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدور حکم سنگین و غیر انسانی زندان برای فرزند یکی از زندانی سیاسی که به صرف پیگیری حقوقی و دفاع از پدرش را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بن المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه های کیفری بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۶دی ۹۲ برابر با ۱۶ ژانویه ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.