بازجویان وزارت اطلاعات قصد انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داودی به تهران و محاکمه مجدد وی را دارند

جمعه, 27ام دی, 1392
اندازه قلم متن

arjangdavoudi

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر دمکراسی در ایران» بازجویان وزارت اطلاعات علیرغم پایان محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی زندانی سیاسی ارژنگ، داودی مانع آزادی وی هستند و برای توجیه ادامه بازداشت غیر قانونی وی در حال پرونده سازی و قصد محاکه وی را در تهران دارند.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی از آبان ماه در سلول۵ سالن شرعی زندان بندرعباس بصورت کاملا ایزوله نگهداری می شود. مدت محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی این زندای سیاسی عملا پایان یافته است ولی بازجویان وزارت اطلاعات مانع آزادی وی هستند و قصد دارند با پرونده سازیهای قبلی وی را مجددا مورد محاکمه قرار دهند.

او قرار است در روزهای آینده از زندان بندرعباس به تهران و یا کرج منتقل شود و برای مشروعیت دادن به ادامه بازداشت غیر قانونی وی با پرونده سازی ومحاکمه مجدد وی را محکوم نماید.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی تنها زندانی است که در آن سالن کاملا ایزوله شده نگهداری می شود.هیچ زندانی دیگری در این سالن نگهداری نمی شود.نگهبان او پاسدارهای اطلاعات زندان می باشند و حتی حق صحبت کردن با آنها را ندارد.او در سلول ۵ این سالن قرار دارد. این سلول فاقد دریچه و یا پنجره بوده و از تابیدن نور به سلول و امکان هواخوری محروم می باشد. وی بصورت شبانه روزی توسط ۳ مامور وزارت اطلاعات زیر نظر می باشد. وی از زمان انتقال به این سالن تا کنون هیچگونه تماس تلفنی و یا ملاقات با خانواده اش نداشته است. شکنجه گران ولی فقیه با این شیوه های غیر انسانی و قرون وسطایی سعی دارند که او را ازدفاع از حقوق خود و مردم ایران که همانا آزادی است باز دارند و درهم شکنند.

ایجاد شرایط غیر انسانی و طاقت فرسا توسط بازجویان وزارت اطلاعات صادر شده است و توسط حسن مرسلپور رئیس زندان بندرعباس و از بستگان سلیمانی فرمانده سپاه تروریستی سپاه قدس، حاج محمودی رئیس بازرسی از شکنجه گران و قاتلان زندانیان، بهرام کشتکار رئیس اطلاعات زندان و براری رئیس اطلاعات زندانهای استان به اجرا گذاشته می شود.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در زندان بسر می برد و در طی این مدت بارها به شکنجه گاه های مختلف وزارت اطلاعات منتقل شده و ماه ها در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار گرفته است.بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن وی، همسر ایشان را دستگیر و ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دادند. با نامه کتبی دفتر آخوند علی خامنه ای منزل شخصی ارژنگ داودی مصادره و به اموال آخوند علی خامنه ای که همگی از اموال سرقت شده مردم ایران است،افزوده شد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ادامه بازداشت زندانی سیاسی ارژنگ داودی علیرغم پایان یافتن محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی و پرونده سازی بازجویان وزارت اطلاعات و قصد محاکمه وی به منظور ادامه بازداشت وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه جنایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۷ دی۹۲ برابر با ۱۷ ژانویه ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.