زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در روزهای آینده دست به اعتراضات گسترده ای خواهند زد

چهارشنبه, 2ام بهمن, 1392
اندازه قلم متن

zendan.rajaeishahre(1)

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر دمکراسی در ایران» اکثر زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه هشدار دادند که اگر تا روز جمعه به خواسته های آنها رسیدگی نشود آنها به مدت ۳ روز از گرفتن غذای زندان خوداری خواهند کرد.

اکثر زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به بازجویان وزارت اطلاعات و زندانبانان هشدار داده اند که اگر تا روز جمعه به خواسته های آنها رسیدگی نشود اقدمات اعتراضی گسترده خود را آغاز خواهند کرد.

خواسته های زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج به قرار زیر می باشد:

۱ـ جمع آوری کلیه دستگاه های پخش کننده پارازیت از سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج

۲ـ درمان زندانیان سیاسی که در شرایط حاد جسمی بسر می برند.

۳-ـ باز گشایی مجدد کتابخانه بند که خود زندانیان سیاسی آن را برپا کرده اند.

زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به زندانبانان گفته اند که اگر تا روز جمعه این خواسته ها محقق نشود آنها در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ۵،۶ و ۷ بهمن ماه از گرفتن جیره غذای زندان خوداری خواهند کرد. اگر باز هم بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه به خواسته های به حق آنها رسیدگی نکنند اعتراضات خود را به شکل دیگری ادامه خواهند داد.

از طرفی دیگرزندانی سیاسی محمد بنازاده امیر خیزی که در اثر ادامه یافتن پارازیت شدید وضعیت جسمی اش وخیم شده بود و در حین انتقال به بهداری زندان حالت تعادل خود را از دست داد و زمین خورد و از ناحیه کتف و دست دچار شکستگی و همچنین سر وی زخمی گردید و دچار خونریزی شد بستری گردیده است.

دست این زندانی سیاسی دچار آسیب جدی شده است و می بایست تحت عمل جراحی قرار گیرد اما وی همچنان بدون عمل جراحی و با تحمل دردها طاقت فرسا به حال خود رها شده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از خواسته های به حق زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج حمایت می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار دخالت برای پایان دادن به جنایتهای سیستماتیک علیه زندانیان سیاسی در ایران است و همچنین انتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲بهمن ۹۲ برابر با ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.