مشاور عالی خامنه ای: در این جبهه جهانی شکست خورده ایم

پنجشنبه, 27ام بهمن, 1401
اندازه قلم متن

ahmagh.jpgرژیم در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی شکست خورده است

رادیو فردا – مشاور عالی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن اذعان کرد که حکومت اسلامی در آنچه که «جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی» خواند، شکست خورده است.

یحیی رحیم صفوی که در کارگاه «مهارت‌افزایی نهضت خاطره‌گویی» در دافوس سپاه سخن می‌گفت، اظهار داشت: «در جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی نه‌تنها عقب هستیم، بلکه شکست خوردیم».

اظهارات او پس از سخنان مشابه حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه، صورت می‌گیرد که روز ۲۴ بهمن گفته بود: «اینترنت دست دشمن است، لذا مجبوریم محدودش کنیم که دشمن در جنگ ترکیبی موفق نباشد».

اعتراف مقام‌های جمهوری اسلامی به شکست در «جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی» در حالی است که همه ساله بودجه‌های کلانی به نهادهای تبلیغاتی و صداوسیما اختصاص می‌یابد و از سوی دیگر بسیاری از سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی از سوی حکومت فیلتر شده‌اند.

 

به رغم انتقادها، در سال جاری بودجه صداوسیما ۳۱ درصد، ستاد احیای امر به معروف ۳۳ درصد، شورای عالی حوزه علمیه ۶۰ درصد، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ۵۴ درصد و حفظ آثار دفاع مقدس ۱۶۰ درصد رشد داشته و برای نهادهای یاد شده در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

یحیی رحیم صفوی در بخش دیگری از اظهاراتش بدون اشاره به سرکوب گسترده اعتراضات مردمی توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی، مدعی شد که جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، اسرائیل، برخی کشور‌های عربی و برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته است.

هم‌زمان با اظهارات آقای صفوی، رئیس دفتر رهبر جمهوری اسلامی نیز گفت که «فضای مجازی، چیز بسیار خطرناکی است».

محمد محمدی‌گلپایگانی افزوده که «امروز خطری که کشور را تهدید می‌کند، فضای مجازی است».

از: گویا 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.