ارجاع پرونده صادق زیباکلام و آذر منصوری به دادگاه

پنجشنبه, 11ام اسفند, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مرکز رسانه قوه قضاییه از ارجاع پر‌ونده صادق زیباکلام، استاد دانشگاه و تحلیل‌ گر مسائل سیاسی و آذر منصوری، معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی به دادگاه، به دلیل عدم ارائه دلیل و سند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، پر‌ونده صادق زیباکلام و آذر منصوری به دادگاه ارجاع داده شد.

در این گزارش آمده است: با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند آذر منصوری و صادق زیباکلام و این که تاکنون درباره مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مذکور در اعلام ادعا‌های بدون سند، روز گذشته با اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به دادگاه ارجاع شد.

بر اساس این گزارش، آقای زیباکلام و خانم منصوری، ماه های گذشته ادعا‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که پس از اعلام مرجع قضایی مبنی بر مهلت قانونی برای ارائه سند نتوانستند هیچ سند و ادله قانونی به دادستانی ارائه دهند.

صادق زیباکلام، متولد ۱۳۳۷، استاد علوم سیاسی، نویسنده و از کارشناسان ایرانی با گرایش اصلاح‌ طلبی و نو آزادی‌ خواهانه، پیش از این نیز از بابت فعالیت های خود سابقه محکومیت را داشته است.

آذر منصوری متولد سال ۱۳۴۳، معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی به واسطه فعالیت های خود سابقه بازداشت و محکومیت را دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.