متهم به قتل محیط بان برومند نجفی، از مجازات اعدام رهایی یافت

پنجشنبه, 18ام اسفند, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – یک زندانی در کرمانشاه که پیشتر از بابت اتهام قتل محیط بان برومند نجفی به اعدام محکوم شده بود، با کسب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه، از رهایی متهم به قتل محیط بان برومند نجفی، در پی کسب رضایت از اولیای وی خبر داد.

مورخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۹، برومند نجفی در جریان درگیری با چند شکارچی غیر مجاز، یکی از آنها را سهوا مورد هدف گلوله قرار داد. این شکارچی غیر مجاز در پی جراحات وارده جان خود را از دست داد.

در پی این رویداد، آقای نجفی توسط شعبه سوم دادگاه کیفری یک کرمانشاه به اعدام محکوم شد. درخواست اعاده‌ دادرسی پرونده‌ او توسط دیوان‌ عالی کشور پذیرفته و حکم وی متوقف شد؛ نهایتا پرونده او برای رسیدگی‌ مجدد به شعبه‌ هم‌عرض ارجاع داده شد.

پس از برگزاری جلسه دادگاه مجدد، هنگام خارج شدن ابن محیط بان از ساختمان دادگاه، آقای نجفی توسط پدر مقتول مورد هدف تیراندازی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

در پی این اقدام، پدر شکارچی مورد اشاره از بابت اتهام قتل آقای نجفی توسط مراجع قضایی به اعدام محکوم شد.

اکنون خانواده محیط‌ بان کرمانشاهی با هدف جلوگیری از تداوم زنجیره قتل های صورت گرفته و اجرای احکام اعدام، از متهم به قتل برومند نجفی اعلام گذشت کردند و نهایتا متهم از چوبه دار رهایی یافت.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.