ابومالش: تیمارستان نُقلی و جمع و جوری برای رهبری در بیت بسازید!

جمعه, 11ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

khamenehei.jpgگفته می‌شود اگر عاقل ترین فرد دنیا هم دیکتاتور بشود پس از ۱۲ سال دیوانه می‌شود، با این حساب مقام رهبری که از نوجوانی عقلش پاره سنگ بر می‌داشته وسی وچهار سال هم دیکتاتور بوده باید عیار دیوانگی‌اش صد درصد شده باشد.

کسی که به گفته خودش از قطار درحال حرکت بیرون بپرد که نمازش قضا نشود، نه تنها یک تخته که چندین تخته کم دارد. البته در آن ماجرا از بدشانسی ملت ایران چون قطار تازه از ایستگاه راه افتاده بود سرعتش از سرعت قطار پیشرفت رئیسی هم کمتر بود.

در راستای این که مدتی است افسردگی ایشان عود کرده و علاوه بر آن بالا خانه را کاملاً به روسیه اجاره داده است، پیشنهاد می‌شود که اهالی بیت تیمارستان نُقلی و جمع و جوری برای رهبری در بیت بسازند. اهالی بیت بهتر از من می‌دانند که حضرت آقا از آن دیوانه‌های معمولی نیست که گوشه‌ای بنشیند و ماست خود را بخورد. از آن نوع دیوانه هایی است که مملکت و دودمان خودش را هم برباد می‌دهد.

برای تیمار ایشان روش‌های مدرن جواب نمی‌دهد. مقام رهبری چون خودش به لحاظ عقلی در قرون وسطی زندگی می‌کند، باید تیمار او هم به روش قرون وسطایی باشد و روش قرون وسطایی معمولاً غل و زنجیر بود.

دوستان معتقدند که این توصیه من برای اهالی بیت نشان از بلاهت من دارد، برای این که بیت مجمع دزدان و دیوانگان است و هیچ کس حتی نزدیکان جرات ندارند که از آقا انتقاد کنند چه برسد به این که اورا به زنجیر بکشند. آقا نسبت به انتقاد حساسیت دارد، حساسیت ایشان از آن حساسیت‌های معمولی نیست، حساسیتی است که تعداد زیادی تشدید و تعداد زیادی “سین” دارد. علاوه بر آن مقام رهبری اهل قهر و بسیار بد کینه است. اگر با کسی قهر کند با گربه‌های خانه طرف هم قهر می‌کند. به لیست کسانی که ایشان با آنها قهر کرده است نگاهی بیندازید و عبرت بگیرید، میرحسین، کروبی، خاتمی، هاشمی، روحانی، احمدی نژاد و تعداد زیادی دیگر که ما آنها را نمی‌شناسیم و شاید اصلاً در قید حیات نباشند. به هر حال تمام کسانی که مورد قهر آقا قرار گرفته‌اند باید توجه داشته باشند که اگر این قهر از حدی بگذرد ممکن است در استخری با عمق نیم متر بزور غرق شوند.

جمهوری اسلامی جمهوری تقسیم بر دو است!

هنوز یک سال از انقلاب اسلامی نگذشته بود که جمهوری اسلامی تقسیم بر دو شد و مسلمانان کراواتی کنار گذاشته شدند. یک سال بعد دوباره جمهوری تقسیم بر دو شد و مسلمانانی که ۵۰ درصد مسلمان و ۵۰ درصد چپ بودند، نه تنها کنار گذاشته شدند، بلکه قتل عام شدند. چند سال بعد بزرگترین تقسیم بر دو جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، تمام رادیکال‌های دیروز و اصلاح طلبان امروز کنار گذاشته شدند. خلاصه این که آنقدر جمهوری اسلامی تقسیم بر دو شد که اکنون جز تعدادی سوسک و تعدادی دزد کسی باقی نمانده است. سوسک‌ها در نهایت حماقت به کشتن و کتک زدن مردم مشغولند و دزدان چون می‌دانند که رفتنی هستند به غارت بیت المال شتاب داده‌اند. انصافاً تنها گروهی که در نظام مقدس اسلامی با پیگیری و دقت کارشان را در این ۴۴ سال به نحو احسن انجام داده‌اند همین دزدان هستند.

ابومالش

فروردین ۱۴۰۲

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.