مسمومیت دانش آموزان در مدارس؛ انتقال بیست دانش آموز به بیمارستان در تبریز

سه شنبه, 15ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه، بیست دانش آموز از یک مدرسه دخترانه در تبریز با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، امروز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲، رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از انتقال ۲۰ دانش آموز دختر تبریزی با علایم مسمومیت به بیمارستان خبر داد.

اصغر جعفری روحی، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز، با گزارش اینکه تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ای در شهرک باغمیشه تبریز دچار علائم تنفسی و تنگی نفس شده اند، آمبولانس‌های اورژانس عازم محل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ۱۵ساله دچار علائم بودند، تحت مراقبت کارشناسان اورژانس توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند. خوشبختانه وضعیت دانش آموزان مساعد است.

لازم به ذکر است، اواخر سال ۱۴۰۱، محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در کشور مدعی شده بود: “تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند و کسانی که به صورت عمد در این ماجرا دست داشتند به اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد شد.”

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس کشور از ماه های اخیر آغاز شده است.

هرانا در گزارشی به آمار تعداد دانش آموزان دختر که از ابتدای آذرماه ۱۴۰۱، در پی مسمومیتهای سریالی راهی بیمارستان و مراکز درمانی شده بودند، پرداخته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.