رضا کیانیان پس از تکذیب استوری خود درباره پوراحمد از اینستاگرام خداحافظی کرد

دوشنبه, 21ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

 

رادیو فردا

رضا کیانیان، بازیگر سرشناس، بعد از انتشار یک استوری اینستاگرامی که در آن ایران را «خراب‌آباد» توصیف کرده بود، آن را تکذیب و از این شبکه اجتماعی خداحافظی کرد.

آقای کیانیان در واکنش‌ به خبر خودکشی کیومرث پوراحمد، کارگردان مطرح سینما، نوشته بود: «کیومرث، یکی زنگ زد پرسید پوراحمد چرا خودش رو کشت؟ گفتم امروز زنده‌موندن تو این خراب‌آباد دلیل می‌خواد، خودکشی نه!»

این استوری که ازجمله در رادیوفردا بازنشر شد، بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داشت، اما کیانیان روز یکشنبه ۲۰ فروردین مدعی شد که این استوری نوشته او نیست.

این بازیگر همچنین افزود که «از بلاهت داخلی و خباثت خارجی» ضربه خورده و «زخمی» شده و «از دوقطبی‌گری» بیزار است.

با این حال، همین ادعای آقای کیانیان هم واکنش‌های تندی برانگیخت و این بازیگر مجبور شد بخش نظرات پست خود را غیرفعال کند.

اقدام این بازیگر سرشناس در تکذیب استوری خود در حالی است که پیشتر سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل ۳۰ پرونده در ارتباط با «شایعه‌پراکنی سلبریتی‌ها» در فضای مجازی خبر داده است.

مسعود ستایشی، در موضوع مسمومیت‌های مشکوک دانش‌آموزان، با اشاره به رضا کیانیان گفته است که او با اتهام «نشر اکاذیب» روبه‌روست.

پیش از آن نیز دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی و اعلام جرم علیه «مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیباکلام و رضا کیانیان» خبر داده بود.

هم‌زمان با سرکوب اعتراضات سراسری ایران، فشار جمهوری اسلامی علیه هنرمندان و ورزشکاران مشهور نیز افزایش یافته و علی خامنه‌ای پیشتر از قوه قضاییه خواسته است در این زمینه پرونده‌سازی کند.

با این حال، آقای کیانیان برخلاف بسیاری از هنرمندان، جشنواره حکومتی فجر را تحریم نکرد، هرچند که علی‌رغم حضور آثاری با بازی او در این جشنواره خودش از حضور در برنامه‌های آن امتناع کرد.

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.