مصطفی تاج‌زاده: مبادا اصلاح‌طلبان فریب وعده‌های توخالی درباره‌ انتخابات را بخورند

پنجشنبه, 24ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

tajzadeh

رادیو فردا – مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی که در زندان به‌سرمی‌برد، به اصلاح‌طلبان نسبت به حضور احتمالی در انتخابات پیش روی هشدار داد و انتخابات در شرایط کنونی را «بی‌معنا» توصیف کرد.

این چهره سیاسی روز سه‌شنبه در ملاقات با فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر خود، سیاست‌های کنونی جمهوری اسلامی را در جهت خلاف خواسته‌های اکثریت مردم دانست و گفت: «مبادا اصلاح‌طلبان فریب وعده های توخالی اخیر درباره‌ انتخابات را بخورند.»

آقای تاج‌زاده افزود: «مادام‌که بنای حکومت لجبازی با نظر و اراده اکثریت ملت است و نشانه‌ مهمی از مصالحه با مردم و تمکین به رأی آنها دیده نمی‌شود، انتخابات بی‌معناست. و به نظر من با سیاست‌ها و روندهای جاری، کسی نمی‌تواند گام بزرگی در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت و معیشت مردم بردارد.»

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود، اما گزارش‌ها حاکی از تحرکات زودهنگام برخی چهره‌ها و گروه‌های سیاسی برای حضور در آن است. از جمله خبرگزاری تسنیم نوشت که حسن روحانی، رئیس جمهور سابق، فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است و در این زمینه جلساتی به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

اما مصطفی تاج‌زاده در اظهارات خود علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، را متهم کرده که همواره به آرای مردم بی‌توجه بوده است.

وی گفت: «وقتی قرار است نظرات و منویات رهبر در هر مجلس و دولتی دنبال و اجرا شود و مردم به هر که رأی دهند، تغییری در سیاست‌های کلان کشور و اصلا ح امور ایجاد نشود، چه نیازی به برگزاری انتخابات است؟»

آقای تاج‌زاده سپس پیشنهاد داد که رهبر جمهوری اسلامی «با صدور احکامی، اعضای مجلس مشورتی مانند عربستان سعودی را منصوب کند تا حکومت یکدست بماند و هزینه‌های غیرلازم به ملت تحمیل نشود و مجلس مزبور هم در هر زمینه‌ای که رهبر صلاح دانست، به او مشورت بدهد».

مصطفی تاج‌زاده از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی است که در پی انتشار بیانیه میرحسین موسوی و درخواست او مبنی بر برگزاری همه‌پرسی برای گذار از آخرین نخست وزیر ایران حمایت کرد.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.