«تیراندازی به معترضان در فنوج بعد از زیر گرفتن موتور سواران توسط نیروهای نظامی»

سه شنبه, 5ام اردیبهشت, 1402
اندازه قلم متن

بی بی سی فارسی

منابع خبری که بر تحولات سیستان و بلوچستان نظارت دارند می گویند که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان فنوج در ۱۶۰ کیلومتری جنوب ایرانشهر راکبان دو موتورسیکلت را زیر گرفته اند که در اثر آن یک نفر کشته و سه نفر زخمی شده اند.

به گزارش «حال وش» در پی این حادثه مردم در فنوج مقابل اداره نیروی انتظامی این شهرستان تجمع کردند که با تیراندازی روبرو شدند که در اثر آن ظاهرا حداقل سه نفر مجروح شده اند.

براساس این گزارش مجروحان درحال انتقال به بیمارستان ایرانشهر هستند.

«رسانک نیوز» که آن هم اخبار این منطقه را پوشش می دهد نوشت: «مردم فنوج در اعتراض به کشته و مجروح شدن چندین شهروند موتورسوار و معترض توسط ماموران کلانتری در مقابل این پایگاه نظامی تجمع کرده اند.»

حال وش ویدیوهایی از اعتراضات منتشر کرده که در آن تعدادی در میان جمعیت درحال دویدن هستند و صدای تیراندازی شنیده می شود.

این خبرگزاری اسامی «یک کشته و پنج زخمی» این دو حادثه را منتشر کرد. به نوشته این خبرگزاری یکی دیگر از کسانی که زیر گرفته شدند در کما به سر می برد.

حال وحش عکس هایی از موتورهایی که می گوید نیروهای نظامی زیر گرفته اند و همچنین زخمی های این حادثه منتشر کرده است.

این خبرگزاری نوشت: «طبق آخرین اطلاعات رسیده به حال وش یک نوجوان ۱۶ ساله کشته شده و سه تن از راکبین متورسیکلت بر اثر زیر گرفتن خودری کلانتری و سه شهروند دیگر بر اثر تیراندازی ماموران زخمی شده اند.»

حال وش همچنین نوشت که هم اکنون «تعداد زیادی خودرو نظامی سپاه پاسدارن از مقابل پمپ بنزین کهرازهی ایرانشهر به سمت فنوج حرکت کردند.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.