انتشار سندی از تحویل شاسی‌بلندها به نمایندگان مجلس

شنبه, 9ام اردیبهشت, 1402
اندازه قلم متن
 
انتشار سندی از تحویل شاسی‌بلندها به نمایندگان مجلس

سایت دولت بهار، نزدیک به محمود احمدی‌نژاد تصاویر اسنادی از تحویل حواله خودروهای شاسی بلند دیگنیتی و فیدلیتی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است.

‌احمد علیرضا بیگی و احمد رسولی‌نژاد، دو نفر از نمایندگان مجلس ایران طی هفته گذشته فاش کرده بودند که وزارت صمت با هدف مسکوت کردن استیضاح وزیر، حواله ۷۵ خودرو شاسی بلند را به نمایندگان مجلس داده است.

دولت بهار در سندی که منتشر کرده اسامی دریافت کنندگان خودروهای شاسی‌بلند را مخدوش کرده و دلیل آن را «ملاحظات حقوقی» اعلام کرده است.

امروز احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت که به دلیل افشاگری درباره این موضوع به  دادستانی احضار شده است.

وزارت صنعت و مقام های دولت ابراهیم رئیسی موضوع دادن رشوه به نمایندگان را رد کرده و آن را «دروغ پردازی» علیه دولت و «بازی با آبروی مجلس» خواندند.

با این حال، احمد علیرضابیگی بر ادعای خود اصرار کرده و گفته به جز هیات رئیسه مجلس، شخص ابراهیم رئیسی هم از ماجرا مطلع بوده است.

محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در ایران پیش از این برای بررسی موضوع «دستورفوری» داده بود.

دادستان کل کشور گفته بود که چون موضوع مهم و با حیثیت دولت و مجلس ایران در ارتباط است،‌ اگر مدارکی وجود نداشته باشد،‌ این نماینده تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

از: ایران وایر 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.