گروگانگیری ۵ تن از مرزبانان ایرانی توسط جیش العدل

سه شنبه, 22ام بهمن, 1392
اندازه قلم متن

۵ تن از مرزبانان ایرانى در منطقه جکیگور از توابع شهرستان سرباز، مفقود شده اند و سازمان جیش العدل خبر از به اسارت گرفته شدن آنها مى دهد.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، در حالیکه خبرگزارى فارس با تایید مفقود شدن ۵ تن از مرزبانان ایرانى در منطقه، از تشکیل اکیپ‌هاى جست و جو با کمک دو فروند بالگرد، خبر مى دهد؛ سازمان جیش العدل با انتشار تصاویرى، از به اسارت گرفتن این مرزبانان متعلق به هنگ مرزى جمهورى اسلامى در منطقه “نگور”، خبر مى دهد.

این سازمان طى اطلاعیه اى خبر داد که یک گروهبان و چهار سرباز هنگ مرزى جمهورى اسلامى ایران را به اسارت گرفته است.

سازمان نظامى جیش العدل طى ماههاى اخیر حملات پراکنده اى نظیر انفجار خودرو و یا حمله به پاسگاههاى مرزى را در پرونده داشته که از مهمترین آن کشتن ١۶ مرزبان ایرانى در منطقه سراوان بوده است.

این سازمان به رهبرى صلاح الدین فاروقى، جنگ خود را جنگ مذهبى و در دفاع از شهروندان اهل سنت در برابر حکومت آپارتاید در جمهورى اسلامى ایران مى خواند. این سازمان دفاع از اهل سنت سوریه در برابر حضور نظامى جمهورى اسلامى را نیز از ماموریت هاى نیروى تحت امر خود اعلام مى کند و در قسمتى از بیانیه مامورین خود مى نویسد که ”هدف جیش العدل دفاع از اهلسنت ایران است اما وظیفه اسلامى و انسانى همگان است که از مظلومان و ستمدیدگان در تمام جهان دفاع نمایند.”

تصاویر زیر توسط سازمان جیش العدل منتشر شده است:

jashuladl-1

jashuladl-2

jashuladl-3


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.