صادر شدن رای قرار رفع نقص در پرونده کیفری مجاهد کورکور

شنبه, 16ام اردیبهشت, 1402
اندازه قلم متن

سجاد پیرفلک، عموی «کیان پیرفلک»، در توییتر خود از صادر شدن «رای قرار رفع نقص در پرونده کیفری مجاهد کورکوری» خبر داد.

ایران وایر

سجاد پیرفلک، عموی «کیان پیرفلک»، در توییتر خود از صادر شدن «رای قرار رفع نقص در پرونده کیفری مجاهد کورکوری» خبر داد.

عموی کیان پیرفلک تصاویری از این رای منتشر کرده و نوشته که: «با توجه به رای صادر شده و دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته، در صورت ارائه فیلم‌های ضبط شده ۵ دوربین (دست کم) از صحنه قتل، هویت قاتلین مشخص خواهد شد. بدون شک خانواده جاوید نام کیان و تمام مردم شریف ایران از کشف حقیقت استقبال خواهند کرد.»

در تصاویری که او از رای دادگستری کل خوزستان منتشر کرده است، افزون بر بازبینی دوربین‌ها، بر احضار مامورین حاضر در صحنه، مواجهه روبروی مجاهد کورکوری و والدین کیان پیرفلک، تحقیق از والدین کیان پیرفلک و بررسی دلیل عدم شکایت آنها از متهم و ابلاغ نظریه کارشناس سلاح و مهمات به طرفین پرونده تاکید شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده از این قرار، این پرونده برای رفع نقص به دادسرا فرستاده شده است.

دادگاه انقلاب شهرستان ایذه در استان خوزستان ایران، عباس (مجاهد) کورکوری را به اتهام قتل کیان پیرفلک به اعدام محکوم کرده است. اما خانواده کیان پیرفلک بارها گفته‌اند که آقای کوکوری قاتل فرزند آنها نیست.

پیشتر وکیل خانواده کیان پیرفلک نیز وکالت مجاهد کورکوری را پذیرفت.خانواده‌های کشته‌شدگان ۲۵ آبان ایذه بارها تاکید کرده‌اند که از کسانی‌که به اتهام «حمله تروریستی» ایذه کشته و زخمی شده‌اند شکایتی ندارند.عباس (مجاهد) کورکوری یکی از افرادی است که در اوایل دی ماه در روستایی در شهرستان ایذه بازداشت شد. خانواده مجاهد کورکور و مادرش از فشار و شکنجه او برای گرفتن اعتراف خبر داده بودند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.