۳۰۰ استاد دانشگاه های اصفهان خواستار اقدام فوری برای رفع آلودگی هوای اين شهر شدند

Monday, 17th February, 2014
اندازه قلم متن

isfahan_pollution-isfahan

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست روز دوشنبه نوشت که ۳۰۰ استاد دانشگاه های اصفهان در نامه ای خواستار اقدام سريع دولت برای رفع آلودگی هوای اين شهر شده اند.

معصومه ابتکار با اعلام اين موضوع در صفحه فيس بوک خود نوشت:‌ اين استادان نوشته اند که ريه های مردم اصفهان انباشته از سرب و گوگرد و ذرات معلق و مسموم است.

به نوشته خانم ابتکار، ۳۰۰ استاد دانشگاه های اصفهان خواستار تسريع در اجرای برنامه جامع کنترل کيفی هوای اين شهر و تخصيص بودجه به اين موضوع شده اند.

او نوشت که محتوای اين نامه و همچنين نقش مازوت در آلودگی شديد هوا در شهرهای اصفهان، اراک، قزوين و ساير مناطق ايران را در جلسه هيات دولت مطرح کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.