گزارش‌ها درباره قطعی آب آشامیدنی در مناطقی از تهران

یکشنبه, 21ام خرداد, 1402
اندازه قلم متن

طبق گزارش‌های رسیده به ایران اینترنشنال، آب آشامیدنی در برخی مناطق مرکزی، غرب و شمال تهران قطع شده است.

این گزارش‌ها در حالی است که برخی رسانه‌های داخلی ایران نوشتند به علت سیل‌های اخیر در شهرهای شرقی استان تهران، ورودی آب به مخازن تهران دچار مشکل فنی شده و مناطق مرکزی تهران برای تامین آب دچار مشکل شده‌اند.

مهدی عسگری، نماینده کرج اعلام کرد: «سیلاب و گل آلود شدن آب، قطعی آب گسترده در برخی مناطق کرج را در پی داشته، به گونه‌ای که در روزهای گذشته در برخی محلات ۱۰ تا ۲۰ ساعت با قطعی آب مواجه بودیم.»

همچنین پایگاه خبری انتخاب روز شنبه نوشت که آب در مناطقی از تهران از جمله منطقه پنج، ستارخان، شهرآرا و قلهک دچار قطعی چندین ساعته بوده است.

گزاری تسنیم هم گزارش داد اگرچه قطعی‌ها پراکنده بوده، اما در برخی نقاط تا چندساعت به‌طول انجامیده است و در میانه روز شنبه، دوباره برخی مناطق غربی و مرکزی تهران نیز با افت شدید فشار آب و قطعی مواجه شدهند.

به نوشته تسنیم در روز یکشنبه نیز برخی مناطق غرب تهران دوباره با افت شدید فشار و قطعی آب روبه‌رو شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، همچنین در بخش‌هایی از شهر مشهد از جمله اطراف حرم و منطقه هاشمی‌نژاد بیش از ۱۲ ساعت، آب قطع بوده است.

انتخاب نوشت که قطعی آب درحالی رخ داده که کوچکترین اطلاع‌رسانی از سوی سازمان آب در این رابطه صورت نگرفته است.

این در حالی است که رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران روز یکشنبه با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

قطعی آب در مناطقی از ایران در حالی است که پیمان فروهر، دبیر انجمن صادرکنندگان آب‌های معدنی اعلام کرد سال گذشته حدود ۱۰ میلیون دلار صادرات آب انجام شده و حدود ۶ تا ۷ میلیون دلار از آن «برای اولین‌بار در تاریخ آب بسته‌بندی به بازار روسیه ارسال شد.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.