گزارشی از قتل یک زن توسط پسرش با انگیزه ناموسی

شنبه, 17ام تیر, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – فردی در تهران با انگیزه ناموسی مادرش و یک مرد دیگر را به قتل رساند. پرونده متهم پس از صدور کیفرخواست در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، یک زن در تهران با انگیزه ناموسی توسط پسرش به قتل رسید.

 بر اساس این گزارش، سه سال قبل جسد یک زن و مرد در خانه‌ ای در تهران پیدا شد. مشخص شد این زن به نام “لاله”، ۲۳ سال قبل زمانی که نوجوان بوده، مجبور به ازدواج با مردی شده بود که ۳۰ سال از خودش بزرگتر و از اتباع افغانستان بود. با توجه به وضعیت زندگی لاله پلیس به همسر و پسر او به نام شهرام مشکوک شد و ماموران آنها را بازداشت کردند.

در بازجویی ها شهرام به قتل اعتراف کرد و گفت: “مادرم، پدرم را رها کرد در حالی که پدرم بسیار پیر و ناتوان است. او وقتی که پدرم به او احتیاج داشت، رهایش کرد و همیشه هم پدرم را تحقیر می‌ کرد. روز حادثه همراه دو دوستم به نام های «احمد» و «ستار» که آنها هم افغانستانی هستند، به تهران آمدیم. گشتیم و آدرس مادرم را پیدا کردیم. نصفه‌ شب وارد خانه شدیم و صابر را در حیاط خانه دیدیم. صابر فریاد زد و فرار کرد ما هم دنبالش رفتیم و اول او را زدیم و بعد هم مادرم را زدیم و بعد از خانه خارج شدیم.”

در جریان جلسه رسیدگی به اتهامات آنها که در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شده بود، شهرام و دو متهم دیگر نیز همین توضیحات را دادند و گفتند از کرده خود پشیمان نیستند.

بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد، دادستان از طرف فرزندان صابر درخواست قصاص را مطرح کرد چون فرزندان این مرد صغیر بودند. مادر او نیز پیشتر درخواست قصاص کرده بود اما خانواده لاله اعلام گذشت کردند و گفتند شکایتی ندارند.

سپس وکیل متهم ردیف اول گفت که موکلش شهرام بر اساس اعتقاداتش دست به قتل مادرش و صابر زده و درخواست برائت از قتل عمد برای او کرد. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌ گیری در این خصوص وارد شور شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.