برای “حفظ انقلاب و نظام اسلامی” چه میخواهید بکنید که در این سی و پنچ سال نکرده اید؟

یکشنبه, 18ام اسفند, 1392
اندازه قلم متن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بخش‌های مختلف سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه برنامه‌های لازم را برای مقابله با تهدیدات نرم پیش‌بینی کرده‌ است. محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش سراسری روحانیون سپاه با اشاره به اینکه فلسفه نظام اسلامی مقابله با نظام استکبار و سلطه است، ادامه داد: مطالبات «رهبر معظم انقلاب » از سپاه در این چارچوب است که سپاه نباید تنها خود را به بعد نظامی و دفاعی محدود کند چرا که تهدیدات نظام سلطه رنگ و شکلی گوناگون و متفاوت به خود گرفته است. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بزرگ‌ترین آفت برای سپاه روزمرگی است، تصریح کرد: مسئولیت اصلی سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است؛ در واقع سپاه باید مشاهده کند که تهدید علیه انقلاب اسلامی در چه عرصه‌هایی نمود می‌یابد تا آمادگی همه‌جانبه‌ای برای مقابله با آنها کسب کرده و به طور درست، به موقع و غیرمحافظه‌کارانه ماموریت‌های محوله را به انجام برساند.

وی با اشاره به اینکه سپاه باید یک سازمانی متحول، پویا و روزبه روز نو شونده باشد، گفت: تهدیدات اصلی علیه انقلاب اسلامی تهدیدات نرم در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که رهبری از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

نفوذ در دل و قلب مردم با استفاده از نیروهای نظامی و اسلحه؟
جعفری تصریح کرد: هدف اصلی در تهدیدات نرم، نفوذ در دل و قلب مردم است که عمدتا با ابزار رسانه صورت می‌گیرد و سپاه پاسداران باید خود را علیه این تهدیدات آماده کند. فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه برنامه‌های لازم را برای مقابله با این تهدیدات پیش‌بینی کرده‌اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.