خشونت خانگی؛ یک زن در قرچک توسط همسرش به قتل رسید

دوشنبه, 9ام مرداد, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – یک زن در شهرستان قرچک توسط همسر خود به قتل رسید، متهم پس از بازداشت انگیزه این اقدام را “عدم کنترل خشم” عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مدارا؛ یک زن در قرچک توسط همسرش به قتل رسید.

براساس این گزارش، نیمه‌شب دهم خرداد سال ۱۴۰۱ مردی در قرچک ورامین با پلیس تماس گرفت و از شنیده شدن صدای درگیری شدید همسایه‌اش که زوج جوانی هستند، خبر داد.

در ادامه مأموران برای بررسی این گزارش به منزل مورد نظر اعزام شدند و پس از آنکه مأموران زنگ خانه زوج جوان را زدند ناگهان مردی ۴۰ ساله در حالی که صورت و لباس‌هایش خونی بود و چاقویی هم به دست داشت، در را باز کرد و با دیدن مأموران بدون هیچ مقدمه‌ای گفت: “همسرم را کشتم!”

بدین ترتیب مأموران بلافاصله وارد خانه شدند و جسد زن ۳۶ ساله را که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، مشاهده کردند.

با ثبت گزارش اولیه این واقعه از سوی مأموران، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و متهم نیز در محل قتل بازداشت شد.

مرد جوان پس از دستگیری و بازجویی‌های اولیه در خصوص نحوه مرگ همسرش گفت: “از سر شب حال خوبی نداشتم، به سختی توانستم بخوابم اما به یکباره احساس خفگی و سنگینی کردم و از خواب پریدم. همان موقع همسرم را که خواب بود، بیدار کردم و از او خواستم یک لیوان آب به من بدهد شاید حالم بهتر شود اما او توجهی نکرد و دوباره خوابید.

از این کارش خیلی عصبانی شدم و چون حالم واقعاً بد بود و انتظار نداشتم او به من بی‌توجهی کند، به همین خاطر سرش داد زدم و اعتراض کردم. بعد آنقدر خشمگین شدم که به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و دوباره به اتاق برگشتم. همسرم با دیدن من در آن شرایط ترسید و احساس خطر کرد. شروع به التماس و جیغ و فریاد کرد تا مانع کارم شود اما من توجه نکردم و او را زدم.”

پس از این اعترافات پزشکی قانونی نیز در گزارشی  علت فوت مقتول بر اثر برخورد جسم تیز و برنده را تایید کرد.

نهایتا با تکمیل تحقیقات در مرحله دادسرا، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.