سایت ملیون ایران

اپل به کاربران آیفون غرامت می‌پردازد

 

این پرداخت مرتبط با جنجالی است که در سال ۲۰۱۷ به راه افتاد، وقتی کاربران شکایت کردند که اپل به‌عمد عملکرد آیفون‌هایش را محدود کرده است

 
Exit mobile version