زمینه چینی ایران برای به شکست کشاندن مداکرات هسته ای

شنبه, 24ام اسفند, 1392
اندازه قلم متن

علی لاریجانی : مقامات آمریکا و سازمان ملل بدانند عامل برهم زدن مذاکرات هستند

کمیسیون امنیت ملی سفر مقامات خارجی را بررسی کند

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی درجلسه علنی امروز مجلس درنطق پیش از دستور خود گفت: به نظر می رسد که آمریکا متوجه شده است در مذاکرات هسته‌ای چیزی برای گفتن ندارد و باید بپذیرد که قطعنامه های آنان وجاهتی نداشته و لذا به عوامل خود گفته تا فضا سازی جدیدی بکنند تا در فضای غبار آلود بتوانند مذاکرات را از مسیر خود خارج کنند، مانند برخی حرفهای مقامات انگلیس در روزهای اخیر در پارلمان قلابی رژیم صهیونیستی که این روزها به سیرک سیاسی بامزگان ناهوشیار بدل شده است.

لاریجانی خاطر نشان کرد: مقامات امریکا وسازمان ملل بدانند که آنها عامل بهم زدن مذاکرات هستند و باز نگویند ایران میز مذاکرات را ترک کرد ولازم است وزارت امور خارجه و اطلاعات هم درمورد سفر مقامات سایر کشورها با دقت عمل کنند و اجازه ندهند دیگران با رفتار خود باعث توهین به ملت ایران شوند، لذا کمیسیون امنیت ملی با این دو وزارت خانه جلسه بگذارد و این موضوع را پیگیری جدی کند.

اخیرا کاترین اشتون مسئول امور خارجه اتحادیه اروپا در دیدار از ایران با چند تن از فعالان اجتماعی زنان ملاقات کرد که بهانه ای برای حمله به دولت شد. پیش از علی لاریجانی برادر وی، رئیس قوه قضائیه نیز دولت را تهدید کرد که از این ببعد با “تخلف” هییت های خارجی برخورد خواهد کرد.
منبع: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.