عاقبت یک سردار سابق سپاه در جمهوری اسلامی

شنبه, 24ام اسفند, 1392
اندازه قلم متن

hosein-farzin

حسین فرزین و فرزندش

سایت ملیون ایران – اجرای حکم بیست ضربه شلاق حسین فرزین از سرداران سابق سپاه در زندان مشهد از جهات مختلف ماهیت و خصلت حکومت را بر ملا میکند. اول از همه درجه شقاوت حکومت. این حکم با اطلاع دقیق از وضعیت خطرناک جسمی او و زمانیکه وثوق کامل نسبت به عمل جراحی قلب باز وی وجود داشت و آگاهی نسبت به دیابت بالای وی صورت گرفت. از نظر معیار قدر شناسی جمهوری اسلامی نسبت به فداکاری های یک پاسدار نظام. مجریان این حکم میدانستند که وی در دوران جنگ ۸ ساله صدمات بسیاری دیده و جزو جانبازان شیمیائی محسوب میشود. در مورد خدمات وی برای بر سر پا ماندن نظام جمهوری اسلامی باید ذکر کنیم که حسین فرزین از سرداران سابق سپاه و معاون سابق شهردار مشهد و مسئول سابق تبلیغات قرار گاه خاتم الانبیاء و در ضمن کارگردان تلویزیون هم بوده است. این نکات را باید آن پاسدارانی مد نظر داشته باشند که هنوز در یک چنین «رذالت گاهی» به انجام وظیفه مشغولند. از زبان خاقانی شاعر زیر گوششان زمزمه میکنیم که:

دندانه‌ی هر قصری پندی دهدت نو نو پند سر دندانه بشنو ز بن دندان

به گزارش جرس صبح دیروز ، پنجشنبه، حکم بیست ضربه شلاق حسین فرزین، از سرداران سابق سپاه و معاون سابق شهردار مشهد به اجرا درآمد. حکم شلاق این مسئول سابق تبلیغات قرارگاه خاتم الانبیا، در دوران جنگ ٨ ساله، در حالی بطورناگهانی و بدون اطلاع قبلی به اجرا درآمد که وی عمل جراحی قلب باز انجام داده و از دیابت بالا رنج می برد. خانواده این زندانی سیاسی که از شنیدن این خبر در شوک بسر می برند، بشدت نگران وضعیت جسمانی او هستند.

حسین فرزین، معاون سابق شهردار مشهد در دوران اصلاحات و کارگردان تلویزیون، بیستم مهرماه سال ۱۳۸۹با یورش نیروهای اطلاعات سپاه مشهد به منزلش بازداشت شده و بعد از ۳ ماه با قرار وثیقه ای ٣٠۰ میلیون تومانی، موقتا از زندان آزاد شده بود اما یکماه پیش برای گذراندن حکم پانزده ماه و یک روز حبس تعزیری خود به زندان فراخوانده شد.

همسر وی در مورد اتهام فرزین به جرس گفت : وی به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و توهین به مقامات عالی رتبه مانند ریاست جمهوری و شورای نگهبان به ۱۵ ماه و یک روز حبس تعزیری و ۲۰ ضربه شلاق محکوم کردند البته اول چهل ضربه شلاق بود بعد در تجدیدنظر به بیست ضربه تغییر دادند و یک روز را هم اضافه کردند که آن سه ماه را نتوانند حذف کنند.

با به سر کار آمدن روحانی هم چیزی تغییر نکرد
همسر فرزین در بخش دیگری از سخنان اش کفت : ما امید داشتیم که فضا باز شود و به قول قدیمی ها یک جو عقل به مسئولین کشور و قوه قضاییه داده شود، اما متاسفانه می بینیم که با این اقدامات هیچ خبری از عقل و درایت نیست. این کارها بر خلاف اسلام است و تعجب می کنم که در یک کشور اسلامی تیشه برداشته اند و به ریشه اسلام می زنند و با این اقدامات عده زیادی را از بی دین می کنند. اما هر چقدر این کارها را ادامه دهند ما روز به روز بخدا نزدیکتر می شویم و امید خودمان را از دست نمی دهیم و امیدواریم روزی را ببینیم که اینها با این کارها به روز سیاه بنشینند و جواب ظلمی را که بر ما می کنند را از خدا بگیرند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.