خشونت خانگی؛ یک زن در کرج توسط همسرش به قتل رسید

دوشنبه, 20ام شهریور, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مردی در کرج همسر چهل و دو ساله خود را به قتل رساند. متهم که در بازداشت بسر میبرد، انگیزه این اقدام خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، یک زن در کرج توسط همسرش به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از قتل یک خانم ۴۲ ساله به دست شوهرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت پس از انجام قتل دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

حکمت اله شجاعی در این خصوص گفت: روز یازدهم شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر به قتل رسیدن یک خانم میانسال در منزلش به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره تشخیص هویت و مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌ های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متوفی یک خانم ۴۲ ساله است که دارای اختلافات گسترده خانوادگی بوده و در ماه های اخیر درگیری های گسترده با همسرش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و مشخص شد پس از وقوع حادثه نامبرده متواری است، اضافه کرد: پس از احراز انجام قتل توسط همسر متوفی، متهم با انجام اقدامات پلیسی به یکی از مراکز انتظامی شهرستان کرج هدایت و در عملیاتی غافل گیرانه دستگیر شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.