افشاگری پرکنایه آذری‌جهرمی؛ توصیه‌های رشیدپور به رونالدو برای استفاده اینترنت در ایران

پنجشنبه, 23ام شهریور, 1402
اندازه قلم متن

ایران اینترنشنال

رضا رشیدپور، مجری تلویزیون در واکنش به ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو در جریان سفر به ایران، نوشت: رونالدو جان، برای دانلود ایتا از گوگل پلی، vpn روشن کن. برای خود ایتا، خاموش. برای توییتر روشن کن ولی برای خرید بسته نت، خاموش.»

او همچنین نوشته: «اگه واتس‌آپ می‌خوای باید روشن کنی ولی‌ اگه کار بانکی داشتی، خاموش. برای اینستا باید روشن کنی ولی روبیکا نمی‌خواد. شارژر هم بیار. vpn باطری می‌خوره.»

از سوی دیگر، مجمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات درباره اینترنت ویژه نوشته: هر خارجی که به ایران سفر می‌کند، میتواند از خدمات رومینگ بهره برد. در حالت رومینگ اینترنت او از طریق کشوری که سیم کارت او را صادر کرده است راهیابی می‌شود که فاقد فیلترینگ است. لذا دغدغه‌مند و نگران فیلترشکن پیام رسان بازیکنان مطرح فوتبال در مدت اقامت در ایران نباشند. به جای آن توصیه میکنم کسانی که مسئولیت دارند به فکر مصیبت مردم ایران برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی باشند.»

ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو و اعضای تیم‌های خارجی که برای بازی به ایران می‌آیند را سه شب پیش، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس علنی کرد که با واکنش‌های مختلفی همراه شده است.

از جمله عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری که چندماه پیش ایده سیم‌کارت ویژه برای توریست‌ها را مطرح کرده بود، گفته که خبری از سیم‌کارت و اینترنت ویژه نیست و رونالدو باید اپلیکیشن‌های «بله» و «ایتا» را نصب کند و با خانواده‌اش ارتباط بگیرد! هرچند عده‌ای گفته‌اند این اظهارات کنایه‌آمیز است.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.