نهضت مقاومت ملی ایران: آتش جنگ در خاورمیانه باید خاموش شود

شنبه, 22ام مهر, 1402
اندازه قلم متن

بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران

آتش جنگ در خاورمیانه باید خاموش شود

تا‌زمانی‌که آوارگی و بی‌پناهی، فقر و محرومیت از آزادی عمل در زندگی روزمره، تبعیض نژادی و فشار تحملِ زیر‌پا گذاشتن مستمر حقوق اولیه انسانی سرنوشت ملیونها مردم بی‌گناهی را که دهه‌هاست از خانه و آشیانه خود رانده شده‌اند، رقم می‌زند، صحبت از صلح در خاورمیانه بیهوده است.

حمله کماندوهای حماس به کیبوتص رعیم، محل جشنواره موسیقی در جنوب اسرائیل و جنایت سهمگین کشتار و گروگانگیری انسانهای بی‌گناه را نمی‌توان و نباید توجیه کرد و پذیرفت.

نهضت مقاومت ملی ایران با ابراز انزجار از آن جنایت هولناک، حمله نظامی از هوا و زمین به نوار غزه و کشتار ساکنین بی‌گناه آن زندان بزرگ را نیز محکوم می‌کند و چونان گذشته، باز، اعلام می‌دارد که صلح واقعی در منطقه را در گرو تحقق وجود دو دولت اسرائیل و فلسطین می‌‌داند.

در حال حاضر شرایط سخت و طاقت‌فرسای زندگی برای ساکنین بومی مناطق اشغال شده، از یکطرف به ایجاد کانون‌های خشم و نفرت نسبت به قدرت سلطه‌گر منجر می‌شود و از طرف دیگر زمینه اِعمال نفوذ عوامل خارجی برای دامن زدن به بحران در منطقه را فراهم می‌سازد و بصورت جنگ‌های نیابتی بین دولت‌های متخاصم خاورمیانه ظاهر می‌شود.

جمهوری اسلامی از بدو وجود، بنابر مُفاد مقدمه و اصول ۲ و ۵ قانون اساسی‌اش دخالت در امور داخلی کشورها و کمک به نیروهای افراطی و تشویق آنها برای گسترش حکومت اسلامی را قید نموده وبا حیف و میل میلیاردها دلار از سرمایه ملت ایران که از فروش نفت حاصل شده، در لبنان و سوریه و یمن و فلسطین پایگاه ایجاد کرده است.

ملت صلح دوست و شریف ایران آدمکشی‌های اخیر در منطقه را محکوم کرده و انزجار و مخالفت خود با واکنش محافل رسمی رژیم توتالیتر اسلامی در نمایش داد و فریاد شرم‌‌آور نمایندگان مجلس اسلامی در قبال حمله کماندوهای حماس به کیبوتص رعیم را علنا (در مجامع عمومی) به منصه ظهور رسانده و به نفرتش نسبت به گردانندگان رژیم آخوندی تاکید نموده است.

تکرار می‌کنیم: آتش جنگ در خاورمیانه باید خاموش شود، تا با رفع همه بیدادگری‌ها، وجود دو دولت صلح‌جوی اسرائیل و فلسطین تحقق بیابد.

ایران هرگز نخواهد مرد

۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ / ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳

نهضت مقاومت ملی ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.