خشونت خانگی؛ مردی در تهران توسط همسرش به قتل رسید

شنبه, 27ام آبان, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مردی در تهران به دلیل اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید. پرونده متهم با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، زنی در تهران همسر خود را قتل رساند.

در این گزارش آمده است؛ چندی پیش در پی جان باختن مردی به نام ساسان، ماموران پلیس پاکدشت و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند. همسر متوفی اعلام کرد که شوهرش سکته کرده اما تکنیسین‌ های اورژانس علت مرگ وی را خفگی عنوان کردند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام بررسی های لازم، مشخص شد فشار بر عناصر حیاتی گردن علت مرگ ساسان است. در نتیجه، مینا همسر ساسان بازداشت و فرزند خردسال این زوج، درگیری فیزیکی صورت گرفته میان والدین خود را علت مرگ پدرش عنوان کرد.

متهم در بخشی از اعترافات خود در مراحل بازجویی گفت: “از ابتدای زندگی خواهر شوهرم در زندگی ما دخالت می‌ کرد و همیشه من و شوهرم به خاطر او با هم درگیر می‌ شدیم. شب قبل از حادثه خواهر شوهرم به خانه ما آمد. او حرف‌ هایی زد و بین ما دعوا شد. فردای آن روز دوباره من و ساسان با هم دعوا کردیم. شوهرم کتکم زد و مرا به زمین کوبید. او روی پلهویم نشست. اما من خودم را از زیر او بیرون کشیدم و دستم را روی دهانش گذاشتم که فحش ندهد. بعد هلش دادم و دیدم شوهرم نفس نمی‌ کشد.”

بر اساس این گزارش،  پرونده این متهم با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.